• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Man har inte högre HCG för att att det är tvillingar i alla fall. Kan ju bara det ändå såklart med det är inget som syns på stickor.

• Choccolat

Jag borde inte fått äl tidigare än jag trott eftersom jag hade mens 8-9 dec... Eller?

Lindis: menar du att den kan visa 3+ fast jag inte är det? Pga höga hormonhalter??

• Liten Léonie
    Choccolat skrev 2012-01-06 20:01:11 följande:
    Jag borde inte fått äl tidigare än jag trott eftersom jag hade mens 8-9 dec... Eller?

Lindis: menar du att den kan visa 3+ fast jag inte är det? Pga höga hormonhalter??
    Nej men det stämmer ju. Hade du mens då är du ju i vecka 5 nu (4+1) och då är det väl inte konstigt om den visar 3+?
  • Choccolat

Tack tack tack för alla svar!!!!

Jag tänkte att om jag är 4+1 så är knodden 2+1.. Det borde då stå 2-4..
    Och absolut inte 3+...... Förstår ni hur jag tänker..?

• Liten Léonie
    Choccolat skrev 2012-01-06 20:06:16 följande:
    3+ bör ju innebära att jag är minst 5+.. Tänker jag fel i min oro??
    Ja det borde betyda att man är i minst 5+ kanske men det är väl klart att du kan producera mer HCG än snittet och redan når 3+ nivån. Du är ju ändå i vecka 5 nu och vart gränsen för testet ska förstå det går, det vet vi inte.

JA DU ÄR HELT UPPÅT VÄGGARNA FEL med din oro Hjärta Njut för allt i världen!!!
  • Lindis1974

Ja nog kan man ha lite högre halter i kroppen än beräknat som en del som har lägre.
    Och ÄL kan ha kommit någon dag tidigare.

• LillaPluppen
    Choccolat skrev 2012-01-06 20:06:16 följande:
    3+ bör ju innebära att jag är minst 5+.. Tänker jag fel i min oro??
    en la ut vilka hcg nivåer digitala mäter när den räknar veckor 1-2 är upp till 199, 2-3 är mellan 200 och nåt mer. och enligt tabeller på normala hcg nivåer kan man ju redan vid BIM vara uppe i över 450 i hcg så du behöver inte oroa dig för det=)
  • Lindis1974

Vad är du orolig över ? Det ser ju super ut:?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester