• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Choccolat skrev 2012-01-06 20:23:11 följande:
    Men mitt hcg steg när jag hade ma...
    I början eller precis innan du fick det konstaterat? Jag tycker du ska ringa gyn på måndag så du slipper gå och oroa dig. Fast jag vet hur svårt det är att bli tagen på allvar och få en tid...
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • alexander2011

men jösses tjejer vad det har skrivits flitigt. även om jag inte svara allt för flitigt så försöker jag hänga med tills jag har bim....sååå långt kvar. har skickat efter aprifroce o de borde komma nästa vecka. ska bli spännande o se om de funkar.värt ett försök ialla fall.

när borde jag testa med stickorna? mensen var ju 14 dagar sen sist. borde jag vänta tills tidigast dag 14 el? eller när ska jag börja. sist cykeln var på 39 dagar 

• Kaksmulan1
    Choccolat skrev 2012-01-06 20:04:16 följande:
    Tack tack tack för alla svar!!!!

Jag tänkte att om jag är 4+1 så är knodden 2+1.. Det borde då stå 2-4..
    Och absolut inte 3+...... Förstår ni hur jag tänker..?

tippar tvillingar på dig. först sååå starka på testlagret och nu detta.. blir nog dubbelglädje Solig hade en tjej i min september tråd som hade som du... och japp, tvillingar väntar hon Gravid
  • Zelmilainen
    alexander2011 skrev 2012-01-06 20:30:18 följande:
    men jösses tjejer vad det har skrivits flitigt. även om jag inte svara allt för flitigt så försöker jag hänga med tills jag har bim....sååå långt kvar. har skickat efter aprifroce o de borde komma nästa vecka. ska bli spännande o se om de funkar.värt ett försök ialla fall.

när borde jag testa med stickorna? mensen var ju 14 dagar sen sist. borde jag vänta tills tidigast dag 14 el? eller när ska jag börja. sist cykeln var på 39 dagar 
    lutealfasen brukar ju vara konstant och vanligen 14 dagar (men d varierar ju från person till person). hur långa cykler brukar du ha? ja har fått lära mig att man kan vänta med att testa tills man märker att man får det fertila sekretet...
    nehepp...
  • LillaPluppen
    Choccolat skrev 2012-01-06 20:26:44 följande:
    Ja.. Tack!!! Nu väntar jag barn!!!! Tack alla!!!
    läste detta nyss oxå:

Tvillingar:

Nivån av hCG är ofta förhöjd hos kvinnor som väntar fler än ett barn. En hög hCG-nivå är ofta det första tecknet på att fler än ett barn är att vänta. Normalt ligger hCH-nivån på 70 mIU 18 dagar efter ägglossningen. För kvinnor som väntar tvillingar brukar den ligga runt 200 mIU vid samma tidpunkt. Men resultatet är inte 100 procent tillförlitligt.

• Knasten83

Fan va man blir knäpp av det här! Märker på mig hur snabbt jag blir beroende av er, haha! Vill börja testa nuuuu, 2 dar efter äl, hahaha!

• LillaPluppen
    Choccolat skrev 2012-01-06 21:16:27 följande:
    Ha ha ha!!! Tänk om det skulle vara två där inne.. Jag svimmar bara av tanken!!!
    det skulle väl vara lite festligt!=)

själv skulle jag inte ens bli förvånad om vi skulle få tvillingar, är så vanligt nuförtiden tycker jag. Om man jämnför bara med för typ 10-15 år sen=)

Visst lite chockad kanske=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester