• Den lilla M

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Choccolat skrev 2012-01-06 21:16:27 följande:
    Ha ha ha!!! Tänk om det skulle vara två där inne.. Jag svimmar bara av tanken!!!
    jag skrev ju det till dig tidigare att jag trodde att det var tvillingar !! Om du trycker på visa endast på mig i den här tråden så finner du en länk till CB-digitals medicinska bipacksedel. Läser du det så ser man att det är helt normal det du testat idag! STOR kram på dig
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Choccolat
    Den lilla M skrev 2012-01-06 12:47:00 följande:
    www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/Clearblue_Pregna...

nivåer:
    1-2 weeks = 25miu to 200miu
    2-3 weeks = 201miu to 2000miu
    3+ weeks = >2000miu 
    Skrattar högt nu... är jag 4+1 idag bör jag vara på typ 200-400. Jag är ju bara 1 dag över 2 veckor liksom.. Men istället är jag över 2000... ha ha ha ha ha!!! 

Jag är ett hormonmonster!!!!!! 
  • LillaPluppen
    Knasten83 skrev 2012-01-06 21:41:09 följande:
    Nån som har erfarenhet av RFSU testa tidigt?
    jag har aldrig fått spökplus på dom iaf, och de visade svagt positivt på BIM-4 igår=) Innan dess negativt utan en skymt av ett streck på BIM-6.

Så min erfarenhet är bra. Har testat med dom de senaste gångerna oxå och fått neg, men spökplus på CB plus.
  • LillaPluppen
    Choccolat skrev 2012-01-06 21:48:45 följande:
    Skrattar högt nu... är jag 4+1 idag bör jag vara på typ 200-400. Jag är ju bara 1 dag över 2 veckor liksom.. Men istället är jag över 2000... ha ha ha ha ha!!! 

Jag är ett hormonmonster!!!!!! 
    haha, ett monster är va du är!!=) Trillingar??=) haha
  • Knasten83

Kan inte bestämma var eller vilka test jag ska beställa. Har stickor från testlagret hemma men vill ha ngt annat också.

Var och vilka beställer ni!?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester