• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-01-06 22:55:59 följande:
    Så himla ledsen nu!!! Min kille vet att jag har äl idag o vi har hela eftermiddagen pratat om att vi längtade tills barna somnat så vi fick göra bebis. När barnen somnat så sa jag "ska vi gå o lägga oss då?" och hans svar blir att han ska bara kolla på tv en stund till. Och nu sover han!!! Jag bara gråter och gråter!! Är så jävla besviken!!! :(
    Släpp pressen annars kommer det sluta med att han inte vill alls... Jag tror det blir mkt "prestera" för våra stakars killar vilket gör att det låser sig...
  • Bullen i ugnen
    mammelie1891 skrev 2012-01-06 22:55:59 följande:
    Så himla ledsen nu!!! Min kille vet att jag har äl idag o vi har hela eftermiddagen pratat om att vi längtade tills barna somnat så vi fick göra bebis. När barnen somnat så sa jag "ska vi gå o lägga oss då?" och hans svar blir att han ska bara kolla på tv en stund till. Och nu sover han!!! Jag bara gråter och gråter!! Är så jävla besviken!!! :(

Väck honom och förför honom istället. Det brukar väl män uppskatta.
  • mammelie1891

Jo jag vet. Men han har varit så på.. jag frågade honom innan vi började försöka om han ville veta när jag hade äl och det ville han. Sen nu när det väl är dax så somnar han... och jag har inte tjatat eller krävt att han ska leverera, vi har inte sexat sen i tisdags förutom en kortis igår då han fick ont. Jag frågade tidigare idag om han va säker på att han ville ikväll och om han kunde eller om han fortfarande hade ont, och han sa flera gånger att han både ville och kunde. Det här är ju vårt första riktiga försök, så det e ju inte så heller att han måste prestera månad efter månad... det började inte så bra det här med att skaffa barn... :(

http://anlis.bloggplatsen.se/
  • Zelmilainen

louise: ser tyvärr inget annat än ett grå/vitt spår

mammelie: förstår att du e besviken, men det blir bara jobbigare att tänka som du gör nu (tror ja iaf). har test gett utslag idag lr? 

nehepp...
  • Knasten83

Förstår att du blir ledsen mammalie, man har byggt upp hur man vill det ska bli och när det inte blir så blir man så besviken.. Mysväck honom med lite kyssar så kanske han kvicknar till?

• mammelie1891

Använder inte äl-test, har så tydlig äl ändå. Det e så störigt bara, jag har så lätt för att bli gravid så skulle vi sexat idag var det väldigt stor chans att det blivit barn. Det är det som gör mig så ledsen oxå..hade super-äl denna månad... varje gång jag hör han snarka blir jag mer o mer ledsen o börjar nästan bli lite arg oxå... önskar att han inte varit så drivande... han va den som ville mest utav oss, iaf när vi först började prata om o skaffa barn, jag va mer tveksam. Men nu vill jag! Nu vill jag verkligen!! :(

• Kaksmulan1
    mammelie1891 skrev 2012-01-06 23:11:37 följande:
    Använder inte äl-test, har så tydlig äl ändå. Det e så störigt bara, jag har så lätt för att bli gravid så skulle vi sexat idag var det väldigt stor chans att det blivit barn. Det är det som gör mig så ledsen oxå..hade super-äl denna månad... varje gång jag hör han snarka blir jag mer o mer ledsen o börjar nästan bli lite arg oxå... önskar att han inte varit så drivande... han va den som ville mest utav oss, iaf när vi först började prata om o skaffa barn, jag va mer tveksam. Men nu vill jag! Nu vill jag verkligen!! :(

än är det inte försent, förför honom i morgon bitti och nämn inget om ikväll att du blev ledsen och besviken. morgonstånd har guld i mun eller hur lyder det gamla ordspråket nu igen.. Solig
  • mammelie1891

Aa, ska göra det. Kanske inte för att sexa utan för att slippa va ensam o ledsen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester