• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Om man gått över bim spelar de ingen roll när man testar under dagen eller?

• alexander2011
    Radioactiive skrev 2012-01-07 08:55:12 följande:

nix :)
  • alexander2011

splink vilken härlig stegring och så tidigt :)

• Den lilla M
    Radioactiive skrev 2012-01-07 08:55:12 följande:
    nej jag testade med utspätt em urin och det gick ju bra o då var jag på BIM -+1
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • alexander2011

jag har fortfarande inte fått svar av någon på min fråga. nån som vet när jagbör testa med ältesterna? hade sist en cykel på 39 dagar. brukar annars ha en cykel på 30. hade sist äl utslag på dag 9.

• LillaPluppen
    Den lilla M skrev 2012-01-07 08:50:11 följande:
    va du än gör som gravid ta inte värktabletter med ibuprofen i!!
    jojo det vet jag nu=) men det va första graviditeten och i vecka 6 detta skrevs:P
  • LillaPluppen
    alexander2011 skrev 2012-01-07 08:59:14 följande:
    jag har fortfarande inte fått svar av någon på min fråga. nån som vet när jagbör testa med ältesterna? hade sist en cykel på 39 dagar. brukar annars ha en cykel på 30. hade sist äl utslag på dag 9.
    jag testade varje dag efter att mensen va slut någongång mitt på dagen eller när jag kom hem på eftermiddagen, såg jag någon slags ökning tog jag fler tester den och den närmaste dagen.

svårt att säga när nån bör börja testa=)
  • alexander2011
    LillaPluppen skrev 2012-01-07 09:05:34 följande:
    jag testade varje dag efter att mensen va slut någongång mitt på dagen eller när jag kom hem på eftermiddagen, såg jag någon slags ökning tog jag fler tester den och den närmaste dagen.

svårt att säga när nån bör börja testa=)
    ok. idag är det en vecka sen första mensdagen. nån ide eller kanske ska jag vänta några dagar.
  • splink
    alexander2011 skrev 2012-01-07 08:59:14 följande:
    I mina papper från paketet med ÄLtest från TL står det att du bör börja testa från dag 22.
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9
  • alexander2011
    splink skrev 2012-01-07 09:08:01 följande:
    I mina papper från paketet med ÄLtest från TL står det att du bör börja testa från dag 22.

men eftersom mensen är så oregelbunden så är jag rdd o missa eftersom jag brukar annars ha äl på dag14
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester