• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen: jag tror inte det är kört! Man har ju ca 5 fertila dagar. Eftersom sekretet började nu så kanske du får pos imorrgon eller sön, sen tar det 24-48 timmar innan ägget släpper så det blir nog bra med insem när ni ska!

• LillaPluppen

Gällande det där med kramper och värk så hittade jag detta i en tråd som jag skrev o börja av förra graviditeten.
    Hade dessa kramper i 1-2 veckor men usch va obehagliga de va. Kändes typ som panikmagsjuka men ändå inte.

Får molvärk, börjar svettas blir yrslig och illamående. Det kommer lite då och då under dagen men är inte så jättefarliga dagtid.
    Värken håller i sig från 5-15 minuter och sen är allt frid och fröjd igen.

Men inatt vaknade jag av en sån extrem molvärk, illamående och svettningar, var hur trött som helst så jag försökte somna om men det gick inte. Värken känns typ som när man är magsjuk. Värken höll nog i sig över 30-40 minuter och jag var upp och gick på toaletten, tog en ipren och gick och la mig igen. Lyckades till slut somna om men satan va obehagligt det va. Ska man stå ut med sånt här varje natt nu???

• Helenmedh

Splink: UNderbart!  

Louise: Ser tyvärr ingenting..

Mamma91: Ser ingenting där heller..

Själv drömde jag att jag var gravid inatt..Herregud vad mysigt det var med den magen <3.. Usch och fy för att vakna -.- 

• Lindis1974

Hittade just en annan tråd där en person hävdade att så fort man ser ett streck på testet var det än sitter så är det positivt.
    Jag berättade att det inte är så men personen i fråga tror mig inte alls.
    Jag bad den perioden leta upp denna tråd för här finns ju verkligen beviset på hur många slags olika spökstreck det kan finnas. Så hoppas hon hittar hit :)

• Den lilla M
    LillaPluppen skrev 2012-01-07 08:35:01 följande:
     Värken känns typ som när man är magsjuk. Värken höll nog i sig över 30-40 minuter och jag var upp och gick på toaletten, tog en ipren och gick och la mig igen.
    va du än gör som gravid ta inte värktabletter med ibuprofen i!!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • alexander2011
    Zelmilainen skrev 2012-01-07 00:23:45 följande:
    puffar för min fråga... 
    asså det 'r svårt o säga. jag brukar få äl flytningar flera dagar innnan äl men som sagt du ska ju testa med äl tester idag eller? då ser du när du har äl. jag hoppas det inte blir försent
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester