• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fast det e svårt att få till annat än på kvällen pga barnen...

http://anlis.bloggplatsen.se/
  • Kaksmulan1

Mammeli. Vi brukar gosa ner sonen i soffan framför sin favvo film och säga att vi kommer om en liten stund... Ibland runt ÄL har vi tom satt klockan på morgonen så vi hinner mysa innan sonen vaknar ;)

• Loouiiisee
    Liten Léonie skrev 2012-01-06 22:49:27 följande:
    Men det kan ju omöjligt ha skett en ÄL och än mindre en befruktning sedan dess? Eller menar du att det skulle va en blödning och att du var gravid?

Haha jag har ingen aning vad jag menar. Sista mensen var 16 - 22 november.
    Sen blev det så där med konstiga blödningen/mensen 30/12. Är ganska förvirrad nu bara hehe.

Jag har ju oregelbunden mens är ju svårt att veta också  
  • Loouiiisee
    LillaPluppen skrev 2012-01-06 22:49:16 följande:
    Direkt när jag tittade på det tänkte jag "det syns väl visst nåt", jag ser ett streck på det översta men kan inte avgöra alls om det är färgat eller grått.

Har ändrar lite i ljushet på dina test och markerat där jag ser, hoppas det är OK. (ser även utan redigerat)

men jag ropar inte hej förrän det är rosa och tydligt, peppar peppar på att det är nåt!

Ingen fara alls att du gjorde om det :) 

Nej jag tänker inte säga att det är positivt hehe men ville veta om någon annan såg något :)     
  • Loouiiisee
    popcornplaya skrev 2012-01-06 23:02:25 följande:
    Loouiiisee: jag ser nån skugga på översta. Men färg är ju svårt att avgöra. Ser du nått irl?

Det är ifrån igår (5:e) så kastade testen efter jag tog kort. Jag inbillar mig att jag ser för det mesta så därför jag måste fråga hehe...  
  • Loouiiisee
    Gummsan skrev 2012-01-06 23:21:40 följande:
    Louise: ser något på översta.

Slemmis: Jasså! Var håller du hus då?

Men konstigt! Borde synas på båda två för dom är tagna sammtidigt liksom :O
    Knasten83 skrev 2012-01-06 23:22:32 följande:
    Louice: med kontrast ser jag också!
    Okej hehe. Men det gills väll inte ;O ?
  • Knasten83

Nja.. Alltså det kan ju va så att det e väldigt tidigt och då bara syns med kontrast men testa igen om några dagar!

Funderade på om du hade äl istället där den 30/12.. Va det spottings eller mer?

• mammelie1891

Väckte honom, vi har pratat. Nästa månad vill han inte veta när jag har äl. Känns bra nu! Tänk va lätt det är ibland... det behövs bara pratas lite så e det lugnt sen! Tack alla!! Kram

http://anlis.bloggplatsen.se/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester