• Zelmilainen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen skrev 2012-01-06 22:04:03 följande:
    jag får tag på mina ältest imorrn och ska testa direkt då. som ja kanske sagt innan gör ja heminsem med privat donator. iom att ja ej fått hem testen innan och me tanke på att min cykel nu bara är 23-25 (senaste va 24, men fram t för ett år sen va d 28 dgr) dgr så har ja ej riktigt koll på när äl sker. ja har fått lära mig att då fertila sekretet börjar kan man börja testa med ältester och vanligen på dag 2-3 med sekret så ger testet utslag och det då är dags att göra försök. ja har haft liiite sekret idag, ja tror eg att test skulle ge utslag sön, ev lör (ultimata e då försök sön och mån). men donatorn ja har nu kunde bara lör och sön kväll. tror ni att chanserna är körda då lr finns det nån chans att lyckas iaf? förhoppningsvis blir det ej lika krångligt vid framtida försök. hoppas nån frstår röran ja försökte förklara.
    puffar för min fråga... 
    nehepp...
  • Zelmilainen

mamma91: tycker d ser pos ut

nehepp...
  • mamma91

tog de vid 8 tiden har lagt ut de tidigare idag.. är lite orolig ifall det skulle vara plus för jag har nämligen en hormonspiral insatt :S å som någon sa här i tråden så är det tydligen risk för utomkvedes då :/ men ni tro det är pos alltså? det kan inte vara spök? villl inte ringa bm på mån å säga att jag är gravid om det är spök.. nej usch tusen tankar i huvudet..

• Zelmilainen
    mamma91 skrev 2012-01-07 00:30:12 följande:
    tog de vid 8 tiden har lagt ut de tidigare idag.. är lite orolig ifall det skulle vara plus för jag har nämligen en hormonspiral insatt :S å som någon sa här i tråden så är det tydligen risk för utomkvedes då :/ men ni tro det är pos alltså? det kan inte vara spök? villl inte ringa bm på mån å säga att jag är gravid om det är spök.. nej usch tusen tankar i huvudet..
    tycker de ser rosa ut och va ja vet brukar spök va vita/grå...
    nehepp...
  • mamma91

okej.. jo det har du nog rätt i.. men fattar då inte varför detta ser ut så här som jag tog i morse

• Zelmilainen
    mamma91 skrev 2012-01-07 00:35:38 följande:

ser du något på de oxå??
    nope, ser ingenting på de, d e d som e så skumt... hmm... avvakta ett par dagar och testa igen lr kontakta sjukvården och kolla me d?
    nehepp...
  • Loouiiisee

Tagna nyss... Skulle väll vänta till imorgon bitti egentligen men.
    Tyckte jag såg svagt svagt svagt...................... :O 

• mammelie1891

Oj vad vi har pratat! Det blev visst lite sex oxå.. hehe. Nu ska jag sova! Tack för att ni finns, vi hörs imorgon ! Kram

http://anlis.bloggplatsen.se/
  • splink

Japp, det blir fortfarande starkare. Solig
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester