• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

med menade jag hahaha

• Helenmedh
    angie91 skrev 2012-01-11 16:43:10 följande:
    men usch!!!
    jag förstår verkligen att det rinner över. och ibland e de skönt att skriva av sig.
    vet verkligen hur de känns när vännerna blir gravida o int en sj... :( men din dag kommer komma den också :) snart får du förhoppningsvis ett plus.
    är det svårt med lokal? skulle kunna hjälpa dig att leta? vart bor du?
    åhhh stackare.. alls inget fel va ledsen över att syskon inte kan komma.. :( lider med dig
    finns iallafall om du vill prata {#emotions_dlg.flower} 
    Tack så hemskt mycket! 
    Ja det känns verkligen skit,man vill ju vara glad för deras skull men nej.. Det går inte tyvärr och då känner man sig ännu sämre..
    Ja, det är knaggligt med lokalen, jag bor i en by utanför sundsvall men vi har en på lut nu som vi ska titta på såfort karln är ledig.. Ja, ena brodern ville inte komma pga vår pappa, den andra ringde nu och sa att Vasaloppet var viktigare. Tack så mycket liksom... Någon gång måste det ju vända? Jag menar, med sonen blev jag gravid med ppiller, med andra graviditeten blev till när jag hade ett pillerstopp på en vecka inför en operation, men nu.. Ja nu vill det inte hur mycket man än försöker..

• Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-11 16:46:34 följande:
    Helene.. usch vad jobbigt och man FÅR vara arg och man får tycka att folk är idioter faktiskt... man får det

Förstår att allt känns skit....och det finns ju inget jag säger som kan ändra det tyvärr.. men hoppas det vänder på nåt håll för dig snart. Om inte annat kan väl mannen se till att ni får lite kvalitetstid tycker jag.
    Får man det? Vad bra, då slipper jag känna mig ÄNNU sämre..
    Tack så mycket och jag måste säga detsamma till dig/er. Ni verkar kämpa på bra!
    Ja om han kunde, men i hans jobb är det svårt tyvärr, men chanserna vi får, dom fångar vi  
  • angie91
    Helenmedh skrev 2012-01-11 21:13:07 följande:
    Tack så hemskt mycket! 
    Ja det känns verkligen skit,man vill ju vara glad för deras skull men nej.. Det går inte tyvärr och då känner man sig ännu sämre..
    Ja, det är knaggligt med lokalen, jag bor i en by utanför sundsvall men vi har en på lut nu som vi ska titta på såfort karln är ledig.. Ja, ena brodern ville inte komma pga vår pappa, den andra ringde nu och sa att Vasaloppet var viktigare. Tack så mycket liksom... Någon gång måste det ju vända? Jag menar, med sonen blev jag gravid med ppiller, med andra graviditeten blev till när jag hade ett pillerstopp på en vecka inför en operation, men nu.. Ja nu vill det inte hur mycket man än försöker..

åhhhhh... nu e jag seriöst arg...Skrikandes hur kan dina bröder vara så egoistiska.... vasalopp före sin systers bröllop.. o va faan han behöver väl int prata med er far ? de e väl för dig han kommer? utanför sundsvall? de e nära östersund eller? nyss flyttat hit.
    jag tycker jag ser folk med bebismagar överallt o ja e glad för dom men sååå ledsen samtidigt..
    kan man int bara trycka på en knapp såå vipps e de lilla livet i ens mage?
    jag håller tummarna för dig! o ja finns här om du vill prata {#emotions_dlg.flower} 
    Som tur e har du mannen på din sida även om han jobbar för mycke.. o vi tjejer på FL kan säkert stötta upp dig lite. Lyckaa till Hjärta 
  • kanske 4a
    angie91 skrev 2012-01-11 10:38:36 följande:
    ne.. de gör väkl inte det. det var 2 doktorer som undersökte mig nämligen. en sa " du kommer ha lika lätt att bli gravid" o den andra sa " lite svårare" men ja tänkte ja kunde höra me er iaf.

försöker du igen?

Chansen minskar lite men inte med hälften som man kan tro. Den kvarvarande äggledaren kan vandra över till andra äggstocken och plocka upp ägg därifrån också. Jag har haft två X och nu andra gången togs min vänstra äggledare bort.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • angie91
    kanske 4a skrev 2012-01-11 21:33:19 följande:
    Chansen minskar lite men inte med hälften som man kan tro. Den kvarvarande äggledaren kan vandra över till andra äggstocken och plocka upp ägg därifrån också. Jag har haft två X och nu andra gången togs min vänstra äggledare bort.
    dom tog bort min på första..
  • Radioactiive
    popcornplaya skrev 2012-01-11 13:20:58 följande:
    BIM- Lista

LillaM 4-6/1-2012

LillaPluppen 9/1

TimRasmus ca 17/1 2012

vixanbus 18/1-2012

Knasten 18/1-2012

Fru 2011 18/1 (+/- nån dag)

mammelie 20-22/2012

Gummsan 22/1-2012

MissMollis 22/1 -2012

Kanske 4:a 23/1-12

pumann 26/1-2012

Jeep 26/1 2012

Helenemedh 30/1-2012

Jennie83 30/1-3/2-2012

Carmat85 1/2 2012

Slemtorsk ca 4/2-2012

MHe 7/2-2012

Popcornplaya 11/2-2012

Älskadelillaliv 14/2-2012 

Varför blir man borttagen?:(
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-11 21:30:06 följande:
    åhhhhh... nu e jag seriöst arg...Skrikandes hur kan dina bröder vara så egoistiska.... vasalopp före sin systers bröllop.. o va faan han behöver väl int prata med er far ? de e väl för dig han kommer? utanför sundsvall? de e nära östersund eller? nyss flyttat hit.
    jag tycker jag ser folk med bebismagar överallt o ja e glad för dom men sååå ledsen samtidigt..
    kan man int bara trycka på en knapp såå vipps e de lilla livet i ens mage?
    jag håller tummarna för dig! o ja finns här om du vill prata {#emotions_dlg.flower} 
    Som tur e har du mannen på din sida även om han jobbar för mycke.. o vi tjejer på FL kan säkert stötta upp dig lite. Lyckaa till Hjärta 
    Kan inte bli mer enig, vad är det för bröder som säger att Vasaloppet går före dig??? Blir helt galen när jag läser detta. Där har dom ju visat sitt, vilken relation de önskar ha till sin syster.
    Stor kram till dig!
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-11 16:48:47 följande:
    nu terrar jag er vad tror ni om denna älsticka??? Glad
    Jag säger NÄSTAN ÄL Glad det var inte lika starkt, men nästan! Men mys på idag och imorgon också
  • Hoppas 2012
    Saaajmon skrev 2012-01-11 13:53:30 följande:
    jag är så fertil man kan bli... räcker med nästan att man tittar på mig haha :)
    Eh...va? Och den kommentaren tycker du är passande i en tråd och ett forum som denna?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester