• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har ju bim ca 22a. När tror ni tidigast att man skulle kunna se något på Stickan?

• Den lilla M
    Gummsan skrev 2012-01-11 18:57:52 följande:
    Jag har ju bim ca 22a. När tror ni tidigast att man skulle kunna se något på Stickan?
    runt den 18e.. men även då är chansen liten desto större den 20e
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Knasten83

Gummsan: jag undrar samma, så nyfiken om det tagit sig. Har bim den 18e.... Vill veta nuuuuu! ;)

• alexander2011

har tagit äl tester några dagar nu o svaga som attan. inte en hjöjning alls :( kanske äl kommer senare

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-11 18:46:11 följande:
    2/1 började den ordentligt, så de e alltså 10 dagar sen idag
    samma som mig då =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-11 20:01:56 följande:
    har tagit äl tester några dagar nu o svaga som attan. inte en hjöjning alls :( kanske äl kommer senare
    mina test är yyybersvaga men vi kör ändå för jag har riktiga äl flytningar .... så får man se va som händer
  • Liten Léonie

Jag hade ÄL flytningar 4 dagar innan jag på gyn såg äggblåsorna så jag gissar att ÄL flytningarna kan komma ganska långt innan själva ÄL

• Jennie83

har också sett äl flytningarna (visst e de då de e så där trådigt) 

har användt nu bisolvon sen mensen börja o så gjorde jag då jag blev gravid med både nr1 och 2, hoppas nu de blir något =) och att de stannar

• Jennie83

men vi försöker som sagt mysa på så ofta det går =) (har lovat mig själv o inte tänka så mkt på äl osv) så ikväll blir de nog mera mys hoppas ja ökar ju chanserna =)

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-11 20:46:29 följande:
    mina test är yyybersvaga men vi kör ändå för jag har riktiga äl flytningar .... så får man se va som händer

jag har oxå fått lite äl flytningar idag och sambon o jag kör på varje dag nu så jag hoppas det blir nått här mer
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester