• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det går inte att missa eftersom dom är digitala. Precis som "inte gravid" får man ett minus när det inte är något. Dvs inget att tolka.,, bara bra erfarenhet!

• angie91
    klus skrev 2012-01-13 14:38:03 följande:
    Okej tack för svar iallafall! :) Menar dom med endast plus eller minus ja. Jag tänkte som så att ifall det är ett test med ett svagt streck (om det varit ett annat test), hur ska jag då tyda detta om det skulle vara svagt "streck" eller i detta fall plus? :( Vilka tester är lättast att tyda?
    har du problem att tyda kan du ju alltid lägga upp bild här :) här finns väldigt många som e bra på att tyda.. vilket som e bäst vet jag inte riktigt..

(e de tidigt borde väl de tidiga testerna visa tydligare?) 
  • klus

Okej, ska försöka hålla mig tills tisdag med att göra testet. Men på förpackningen så står det att 82% av testerna fungerade när de testade 3 dagar innan BIM så kan bli svårt att hålla sig haha! Slänger upp en bild här om jag är osäker sedan. 

Tack för hjälpen tjejer! :D 

• Knasten83
    Madelonen1 skrev 2012-01-13 14:25:42 följande:

Tjejer!

Vad tror ni om det här? Är det någonting på gång eller är det jättenegativt ännu?  
    Ville bara säga att för mig hade det där varit riktigt nära ÄL. Jag får inte så starkt på mina ältest och har fått veta att fler har det som mig.
    Jag hade inte chansat utan testat igen senare idag och för säkerhetsskulle krypit på mannen.
    Sen kanske du får maxutslag imorgon och då har du redan laddat med simmare. Det tar ju ytterligare 12-36timmar innan ägget släpper efter pos ältest så börja mys!!  
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • Knasten83
    lillabambi skrev 2012-01-13 12:43:26 följande:
    Det har jag med :S
    när har du bim?
  • Soffiie
    Gummsan skrev 2012-01-13 13:58:24 följande:
    Över en vecka sen. Mår sååå illa. Eller om det inte va äl iaf. Ska ta nytt ältest ikväll. Skum kropp
    känner mig också gravid smått illamående och en hormonkossa bläää blir nästan sur för att testet blir blankt  känns ju som ja är gravid ju
  • Nelliepop

Måste bara få skriva av mig.... =)

Jag ringde min läkare som hade hand om mitt x.. Jag fick komma in idag på ett vul och nya blodprover..

Hcg hormonet i blodet har stigit från 10 till 75 från i Tisdags tills idag... Man kunde änev se på ultra en liten prick i livmodern...

Ska tillbaka på min mans födelsedag...

Men nu kan jag äntligen berätta för min älskling nu när han kommer från jobbet...

Jag är nog lyckligast i värden just nu..

Hoppas jag ändå får följa denna tråd????                 

• Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-01-13 15:09:55 följande:
    Måste bara få skriva av mig.... =)

Jag ringde min läkare som hade hand om mitt x.. Jag fick komma in idag på ett vul och nya blodprover..

Hcg hormonet i blodet har stigit från 10 till 75 från i Tisdags tills idag... Man kunde änev se på ultra en liten prick i livmodern...

Ska tillbaka på min mans födelsedag...

Men nu kan jag äntligen berätta för min älskling nu när han kommer från jobbet...

Jag är nog lyckligast i värden just nu..

Hoppas jag ändå får följa denna tråd????                 
    Åh va roligt!!!! GRATTIS igen!!
    KLart du måste följa tråden, vi vill höra hur det går och få din hjälp med att tyda våra test! 

KRAM
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester