• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-13 13:29:15 följande:
    Ingen som ser nått??  
    Känner mig gravid....

Men det var väl inte så länge sen du hade ÄL?
  • Gummsan

Över en vecka sen. Mår sååå illa. Eller om det inte va äl iaf. Ska ta nytt ältest ikväll. Skum kropp

• Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-13 13:58:24 följande:
    Över en vecka sen. Mår sååå illa. Eller om det inte va äl iaf. Ska ta nytt ältest ikväll. Skum kropp
    Du hade ÄL för ca 1 vecka sen? Då är det inte så konstigt det inte syns något.
    Eller menar du att din ÄL är sen?
  • klus

Hejsan tjejer! Tänkte höra med er om det är någon här som vet om CB digital test som visar + eller - (inte att det står gravid eller ej gravid) är bra? Jag har BIm den 18e och undrar om det är säkert att ta imorgon (4 dagar innan?) Jag vill inte vänta till BIM dagen ifall att jag får min mens då, blir alltid så besviken. :/

Tacksam för svar! :D 

• Madelonen1

Tjejer!

Vad tror ni om det här? Är det någonting på gång eller är det jättenegativt ännu?  
  • lillabambi
    Madelonen1 skrev 2012-01-13 14:25:42 följande:

Tjejer!

Vad tror ni om det här? Är det någonting på gång eller är det jättenegativt ännu?  
    negativt ännu... men kan ju ändras snabbt :)
  • lillabambi
    klus skrev 2012-01-13 14:21:14 följande:
    Hejsan tjejer! Tänkte höra med er om det är någon här som vet om CB digital test som visar + eller - (inte att det står gravid eller ej gravid) är bra? Jag har BIm den 18e och undrar om det är säkert att ta imorgon (4 dagar innan?) Jag vill inte vänta till BIM dagen ifall att jag får min mens då, blir alltid så besviken. :/

Tacksam för svar! :D 
    Är det dom vanliga plus testen du menar så är det väl dom som är kända med sina smala spökisar :( Tyvärr! Aldrig själv varit med om det men måååånga andra!
  • slemtorsk i din bralla
    lillabambi skrev 2012-01-13 14:29:06 följande:
    Är det dom vanliga plus testen du menar så är det väl dom som är kända med sina smala spökisar :( Tyvärr! Aldrig själv varit med om det men måååånga andra!
    nej jag tror hon menar de digitala som bara visar plus eller minus.. väldigt ovanliga men finns att köpa på en del pressbyråer...

Tror inte de ger spök på samma sätt som de analoga CB men jag har faktiskt inte hört något om dem, varken positivt eller negativt
  • lillabambi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-13 14:31:18 följande:
    nej jag tror hon menar de digitala som bara visar plus eller minus.. väldigt ovanliga men finns att köpa på en del pressbyråer...

Tror inte de ger spök på samma sätt som de analoga CB men jag har faktiskt inte hört något om dem, varken positivt eller negativt
    Jaha dom har jag helt missat faktiskt, visste inte att dom fanns, Sorry ;)
  • klus
    lillabambi skrev 2012-01-13 14:33:56 följande:
    Jaha dom har jag helt missat faktiskt, visste inte att dom fanns, Sorry ;)
    Okej tack för svar iallafall! :) Menar dom med endast plus eller minus ja. Jag tänkte som så att ifall det är ett test med ett svagt streck (om det varit ett annat test), hur ska jag då tyda detta om det skulle vara svagt "streck" eller i detta fall plus? :( Vilka tester är lättast att tyda?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester