• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-13 12:12:04 följande:
    Timrasmus: men sperman lever upp till 5 dygn i oss så du ska inte få panik över att ni hade sex innan, snarare bra att de ligger och väntar in ägget! Ni sexade på bra!
    exakt.. upp till ÅTTA dygn till och med.. i extremfall men man brukar säga 7 dagar i snitt.. så du TimRasmus du har nog prickat så exakt som man kan även om ägget släppte 5:e
  • Knasten83

Jag tycker mig ha ont på UTSIDAN av brösten? Typ från armhålan in mot mitten... Märkligt!

• Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-13 12:29:23 följande:
    inte i dag... utan tidigast i morgon... men pippa på för guds skull.. när det är så starkt utslag så släpper ägget 12-48 timmar senare..... lite beroende på hur känsligt testet är men det vanligaste är snarare 24-36 timmar (så står det på de flesta förpackningar iaf)

tänk på att ägget bara lever 1 dygn medan spermierna lever upp till 7-8 dygn innuti dig... så kör hårt
    hehe ja då blir de flyga på gubben =) fick till de både mån o tisd 10/1 =)

men nu j*klar e de slut på vilan för han då blir de mys heeeela helgen haha, han ska ju också fara o jobba bort hela nästa vecka så han ha inget val haha

tusen tack för ditt svar!!!!!

hur går de för er nu? testat nå mer???
  • slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-01-13 12:37:53 följande:
    Ändå gör de inte sitt jobb alltid, haha!!
    nääää vore bättre att de var mer effektiva och inte så veliga ha ha
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-13 12:35:18 följande:
    Jag tycker mig ha ont på UTSIDAN av brösten? Typ från armhålan in mot mitten... Märkligt!
    Det har jag med :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester