• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-01-13 15:10:18 följande:
    I morron du då?
    18e... känner du ngt mer?
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-13 15:12:03 följande:
    18e... känner du ngt mer?
    Molvärk, svullen mage och hunger men kan ju lika väl vara mensen som är på g ;P
  • Knasten83
    Soffiie skrev 2012-01-13 15:05:21 följande:
    känner mig också gravid smått illamående och en hormonkossa bläää blir nästan sur för att testet blir blankt  känns ju som ja är gravid ju
    vet du vad jag tänker timrasmus...
    Att du känner ju din kropp, du har 4 barn och du ÄR kanske gravid men det syns inte än på testen.
    Kan det va så tro? Vi är så säkra på att alla får se sina plus innan bim men egentligen rekomenderas man att kolla EFTER bim, eller hur? 
  • slemtorsk i din bralla
    Nelliepop skrev 2012-01-13 15:09:55 följande:
    Måste bara få skriva av mig.... =)

Jag ringde min läkare som hade hand om mitt x.. Jag fick komma in idag på ett vul och nya blodprover..

Hcg hormonet i blodet har stigit från 10 till 75 från i Tisdags tills idag... Man kunde änev se på ultra en liten prick i livmodern...

Ska tillbaka på min mans födelsedag...

Men nu kan jag äntligen berätta för min älskling nu när han kommer från jobbet...

Jag är nog lyckligast i värden just nu..

Hoppas jag ändå får följa denna tråd????                 
    men vad underbart!!! Skönt att få det bekräftat och självklart får du vara med i tråden.. vi behöver ju alla ögon vi kan få för att tolka våra knäppa tester

Grattis till er båda.
  • Knasten83
    lillabambi skrev 2012-01-13 15:13:06 följande:
    Molvärk, svullen mage och hunger men kan ju lika väl vara mensen som är på g ;P
    ja, det är ju det... man vet knappt skillnaden,

Jag fick ju ont i brösten innan plusset med dottern så jag tror ju bara att jag e gravid om jag får ont i brösten, haha! Men jag har absolut inte så ont som jag hade med henne... 
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-13 15:14:12 följande:
    ja, det är ju det... man vet knappt skillnaden,

Jag fick ju ont i brösten innan plusset med dottern så jag tror ju bara att jag e gravid om jag får ont i brösten, haha! Men jag har absolut inte så ont som jag hade med henne... 
    nä jag känner inget i brösten om jag inte är där och klämmer lite :P
  • Knasten83
    lillabambi skrev 2012-01-13 15:16:25 följande:
    nä jag känner inget i brösten om jag inte är där och klämmer lite :P
    nä precis... jag är öm om jag rör vid utsidan bara...sen när efter gör det ont en stund.. inte skönt alls!! Vi får väl sluta klämma? haha.. men man känner ju efter...
  • Soffiie
    Knasten83 skrev 2012-01-13 15:13:11 följande:
    vet du vad jag tänker timrasmus...
    Att du känner ju din kropp, du har 4 barn och du ÄR kanske gravid men det syns inte än på testen.
    Kan det va så tro? Vi är så säkra på att alla får se sina plus innan bim men egentligen rekomenderas man att kolla EFTER bim, eller hur? 
    Ja dem säger ju def att man ska testa från bmi, men jag har alltid plussat tidigt typ 6-7 dagar innan bmi svagt på testlagrets tester.

Ja jag har 4 barn och har två sena missfall en i v 22 och en i vecka 19. sen många tidiga därför känner jag igen min kropp och den skriker gravid,  men kan ju va inbillning också för att ja så gärna vill kroppen är ju tyvärr så..

får ställa in mig på att mensen kommer snart så blir jag glad sen om jag motförmodan skulle få positivt senare,,
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-13 15:20:19 följande:
    nä precis... jag är öm om jag rör vid utsidan bara...sen när efter gör det ont en stund.. inte skönt alls!! Vi får väl sluta klämma? haha.. men man känner ju efter...
    Haha svårt att låta bli ;)
  • Knasten83
    Soffiie skrev 2012-01-13 15:23:47 följande:
    Ja dem säger ju def att man ska testa från bmi, men jag har alltid plussat tidigt typ 6-7 dagar innan bmi svagt på testlagrets tester.

Ja jag har 4 barn och har två sena missfall en i v 22 och en i vecka 19. sen många tidiga därför känner jag igen min kropp och den skriker gravid,  men kan ju va inbillning också för att ja så gärna vill kroppen är ju tyvärr så..

får ställa in mig på att mensen kommer snart så blir jag glad sen om jag motförmodan skulle få positivt senare,,
    jo precis... man får försöka... sen kan man ju inte hjälpa att man blir less i mellanåt!! 
    Nu är det helg, det e är mysigt iaf! :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester