• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kanske OT, men ägget är ju i äggledaren, men hur länge är det befruktningsdugligt då? Jag menar var händer när det inte är befruktsningsdugligt längre? Färdas det i äggledaren ner till livmodern obefruktningsdugligt då eller?

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • sofia gbg

ytterligare en dag med starkt ÄL -test. Tror det varit såhär mer eller minder i en vecka nu. Läste i ngn tråd att det kan vara PCO ?? Någon som vet....börjar bli lite orolig nu... :/ Förra månaden testade jag dock svagt flera gånger innan de blev såhär starka men nu sjunker de inte....

tycker dock fortfarande att det är tynnre. När det har torkat syns det en klar skillnad i färg (teststrecket är då svagare).

Bör jag söka hjälp?

• Undska

Sofia Gbg: jag fick utslag på ÄL test när jag va gravid, när har du bim?

• angie91
    MoLLa10 skrev 2012-01-14 13:26:06 följande:

Hej tjejer vad tror ni om detta för mig är det overkligt och vet inte vad jag ska tro då jag hade mens den 22 december och sexade nyårshelgen kan detta verkligen stämma. Vore så tacksam för svar
    positivt :)grattis :)
  • sofia gbg
    Undska skrev 2012-01-14 14:40:07 följande:
    Sofia Gbg: jag fick utslag på ÄL test när jag va gravid, när har du bim?
    Har inte BIM förens den 29/1 och hade mens den 31/12 så det känns lite borträknat tyvärr!!
  • Jennie83
    MoLLa10 skrev 2012-01-14 13:26:06 följande:

Hej tjejer vad tror ni om detta för mig är det overkligt och vet inte vad jag ska tro då jag hade mens den 22 december och sexade nyårshelgen kan detta verkligen stämma. Vore så tacksam för svar
    GRATTIIS =)
  • eiramis

Hej igen tjejer.
    Postar igen i hopp om mer feedback. Har köpt ett cb digital som jag tänkte göra imorgon tror jag.

Gjorde ett nytt test idag på morgonen (BIM-2). Ser ut precis som det igår, men strecket uppkom inom kontrolltiden idag. Det är dock så svagt att jag inte vet vad jag ska tro, är det ett streck eller ett spökstreck, vad tror ni?

Använder samma dåliga bild som igår. IRL ser man strecket något tydligare och det är svagt rött.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester