• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

eiramis skrev 2012-01-14 15:19:15 följande:
    Hej igen tjejer.
    Postar igen i hopp om mer feedback. Har köpt ett cb digital som jag tänkte göra imorgon tror jag.

Gjorde ett nytt test idag på morgonen (BIM-2). Ser ut precis som det igår, men strecket uppkom inom kontrolltiden idag. Det är dock så svagt att jag inte vet vad jag ska tro, är det ett streck eller ett spökstreck, vad tror ni?

Använder samma dåliga bild som igår. IRL ser man strecket något tydligare och det är svagt rött.
    Grattis säger jag =)
  • Jennie83

Nu måste jag höra oddsen här, mys mån, tis stegring på ältestet i onsdags kväll, mys igår de borde väl va rätt bra chanser då? =)

• Zelmilainen
    Jennie83 skrev 2012-01-14 15:32:10 följande:
    Nu måste jag höra oddsen här, mys mån, tis stegring på ältestet i onsdags kväll, mys igår de borde väl va rätt bra chanser då? =)
    det bästa hade varit mys ons kväll och tors, men spermierna lever ju 2-5 dgr så det borde ju mao gå bra iaf
    nehepp...
  • Gummsan

Haha jag är fast med brukaren i Jönköping. Blir senare än 16 tyvärr. Men räkna med minus. Hela kroppen skriker gravid menmen.

• Jennie83

Ja de hoppas jag agget släppte ju typ i tors-tre visst? Hade väldiga äl känningar igår kväll.

• veronica78

Jennie83; precis så blev jag gravid!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester