• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hur ska jag fixa att hålla mig! Är konstant kissenödig ju.....

• Knasten83

Liten leonie: man ska dricka mycket c-vitamin. Tranbärsjuice är bäst. Sen har jag hört att naturell yoggi eller filmjölk ska lindra att dutta på i underlivet...

• MoLLa10

Hej tjejer vad tror ni om detta för mig är det overkligt och vet inte vad jag ska tro då jag hade mens den 22 december och sexade nyårshelgen kan detta verkligen stämma. Vore så tacksam för svar
  • Den lilla M
    MoLLa10 skrev 2012-01-14 13:26:06 följande:

Hej tjejer vad tror ni om detta för mig är det overkligt och vet inte vad jag ska tro då jag hade mens den 22 december och sexade nyårshelgen kan detta verkligen stämma. Vore så tacksam för svar
    det kan stämma bra det . Grattis!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • MoLLa10

Men jag har en cyckel på 28 dagar och ca lutenfas 14 hur kommer det sig då borde ju haft ägglossning den 5 januari och hade sex den 30-1 och dom lever väl inte längre än upp till 2 dygn där inne om du nu förstår vad jag menar. Får det bara inte och gå ihop.

• Gummsan

Usch kan inte sluta fundera... Har fått spök på dessa tidigare men då har dom tynat bort innan kontrollstrecket kommit.... Gah vill inte tänka mera....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester