-
hoppas hoppas! aldrig plussat före bim -1 och är bim -4 idag så kanske inte konstigt det inte är starkare om det nu verkligen inte är ett spökstreck..Jennie83 skrev 2012-01-14 16:39:00 följande:alla här tycker testlagret e bäst, så nog tror ja vi ser rätt =)
-
Gah! Har inte kissat sen halv tolv. Min blåsa exploderar snart. Min brukare vill ju aldrig hem!!!
-
Gummsan skrev 2012-01-14 16:42:54 följande:Gah! Har inte kissat sen halv tolv. Min blåsa exploderar snart. Min brukare vill ju aldrig hem!!!
Men kan du inte sätta personen med en kopp kaffe och smita in på toan :) -
hoppas hoppas =)JD79 skrev 2012-01-14 16:41:44 följande:hoppas hoppas! aldrig plussat före bim -1 och är bim -4 idag så kanske inte konstigt det inte är starkare om det nu verkligen inte är ett spökstreck..
-
Jag tycker att de ser lika starka ut, svårt ibland att se via dator men tycker det ser lika ut. Så nu släpper ägget inom 12-48 h. Sexa påbarbarmama skrev 2012-01-14 16:16:56 följande:Såhär ser dagens test ut, jämfört med de föregående dagarnas test. Är det tillräcklig med stegring eller ska det bli ännu starkare? När inträffar ÄL om detta är positivt för ÄL?
-
Sorry Barbarma, såg inte du redan fått svar, missade det.Hoppas 2012 skrev 2012-01-14 17:15:40 följande:Jag tycker att de ser lika starka ut, svårt ibland att se via dator men tycker det ser lika ut. Så nu släpper ägget inom 12-48 h. Sexa på
-
Hörrni en fråga om ÄL tester. Vi tar Gummsan som ex, hoppas det är ok tjejen.?!
Hon visade upp ett gravtest och ett positivt ÄL test om jag inte minns fel? Nån skrev då, att hon kanske var gravid. Jag har läst att fler fått starkt streck på ÄL om man varit gravid MEN nu till min fråga, om man då INTE får pos ÄL test inför bim, det betyder väl ändå inte att man inte är gravid?
Hm..vad konstigt detta blev nu hahaha. Tror ni förstår hur jag menar...? -
Man kan få plus på äl test innan mens utan att vara gravid. Man kan få minus på Äl test innan mens och ändå vara gravid. Äl test är väldigt opålitliga som gravtest... ;)Hoppas 2012 skrev 2012-01-14 17:20:25 följande:Hörrni en fråga om ÄL tester. Vi tar Gummsan som ex, hoppas det är ok tjejen.?!
Hon visade upp ett gravtest och ett positivt ÄL test om jag inte minns fel? Nån skrev då, att hon kanske var gravid. Jag har läst att fler fått starkt streck på ÄL om man varit gravid MEN nu till min fråga, om man då INTE får pos ÄL test inför bim, det betyder väl ändå inte att man inte är gravid?
Hm..vad konstigt detta blev nu hahaha. Tror ni förstår hur jag menar...? -
Så dum man är!!
kunde inte hålla mig från att testa, jag hade ett cb kvar som jag skulle spara till efter BIM, men så tog jag det nyss, när jag varit på toa bara nån timme innan!! Och dessutom på BIM -9!!
klart det va negativt!! Så arg jag blir på mig själv!! Jag som kände mig gravid, va rätt säker på att det tagit sig denna månad...nu känns det som att det inte är nåt...även om jag VET att det ändå kan vara så
-
INGEN som kan trixa med det så det blir tydligare??JD79 skrev 2012-01-14 16:30:03 följande:kan någon förbättra mitt test?? bim -4 tycker mig se ett mycket svagt streck jag inte lyckas få till på bild