• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

barbarmama skrev 2012-01-14 16:13:50 följande:
    Jag beställer mina ifrån Tradera. Jag beställer 30 äl + 7 grav typ, från säljaren "Kblomberg". Kan verkligen rekommenderas!
    ja där har jag me köpt =)
  • JD79

kan någon förbättra mitt test?? bim -4 tycker mig se ett mycket svagt streck jag inte lyckas få till på bildRynkar på näsan

Göteborgare
  • JD79
    JD79 skrev 2012-01-14 16:30:03 följande:
    kan någon förbättra mitt test?? bim -4 tycker mig se ett mycket svagt streck jag inte lyckas få till på bildRynkar på näsan

på min mac ser jag det bättre om jag vinklar skärmen bakåt, ngn som ser??Skäms
    Göteborgare
  • barbarmama
    Jennie83 skrev 2012-01-14 16:19:00 följande:
    Börja mysa redan nu =) Ägget släpper inom 24-48 tim =)

ingen skada o mysa på redan nu o fortsätta imorgon o över morgon =)
    Okej. Tack det ska vi göra. Har myst i två dagar nu och passade på och ta en snabbis under dagen idag också innan mannen åkte på hockey. Men då vet jag att vi ska mysa ikväll och imorgon och på måndag också. Hoppas på att mannen har energi till det haha och sen hålla tummarna på ett plus. Förhoppningsvis så är det ett gravtest som jag vill ha hjälp med att granska nästa gång =) TACK ännu en gång!
  • JD79
    Jennie83 skrev 2012-01-14 16:35:11 följande:

ser men kan ej trixa på denna dator

testlagrets kanske brukar bli så utan att det är ngt..? men såg inte det igår..
    Göteborgare
  • eiramis

La till två prickar som visar var det svaga strecket finns, bara så att ingen tror att strecket jag syftat på är kontrollstrecket. IRL var det som sagt något starkare och svagt rött.

• sofia gbg
    Gummsan skrev 2012-01-14 07:24:37 följande:
    Jag vet att man inte ska ta ältest med morgonurin men jag vet ej varför. Gjorde det iaf imorse... vad händer med min kropp??? 

Varför ska man inte ta ÄL-test med morgonurin? I min bruksanvisning står det att man kan testa när som helst på dygnet :/
  • Jennie83
    JD79 skrev 2012-01-14 16:36:29 följande:
    testlagrets kanske brukar bli så utan att det är ngt..? men såg inte det igår..
    alla här tycker testlagret e bäst, så nog tror ja vi ser rätt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester