• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Börjar bli nervös. Vill inte att det ska vara ett spök. Tyckte det va rätt tydligt. Jaha nu är vi iaf på väg tbx till Ulricehamn så snart får jag veta....

• mamma Linder
    barbarmama skrev 2012-01-14 16:13:50 följande:
    Jag beställer mina ifrån Tradera. Jag beställer 30 äl + 7 grav typ, från säljaren "Kblomberg". Kan verkligen rekommenderas!
    Beställer också frå den säljaren. Funkar kanon, snabb leverans
  • eiramis
    Gummsan skrev 2012-01-14 18:47:28 följande:
    Spök va det
    Kom dock på en sak. Om jag inte minns fel så har man högre hormonkoncentration på morgonen i urinen än om man hållit sig i x antal timmar under dagen. I så fall så skulle det ju kunna vara värt att göra ett test på morgonurin i morgon.
  • MFJG

Hej
    Vad säger ni om mina ägglossningstest?? Kan tillägga att jag inte har en aning om när jag har äl. Men att jag trodde att jag hade det i början av januari (älflytningar och molvärk)..

Testet längst ner är från idag och det övre från igår..testerna dagarna innan var linjerna mycket svagare..
  • MFJG
    LindaMagnusson skrev 2012-01-14 19:03:48 följande:
    HJÄLP!!!!!! ÄR detta positivt äl tesT??? 

Jag tycker strecken ser lika starka ut och då är det ju positivt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester