-
haha jag e så glad att jag spricker! och jag känner verkligen att jag har ÄL!!!! =)Knasten83 skrev 2012-01-14 19:31:26 följande:Lindamagnusson: fan va kul!!! Kela på nu!!!
-
Gmmsan: kanske bara e tidigt än? Verkligen starkt spök... Borde inte finnas spök!!!
-
Linda: förstår det, jag kände samma denna mån, aldrig heller fått pos ältest utan stimulering!!!
-
God kväll tjejer!!!
Nu vet min älskade gubbe.. Han blev så glad att han fick tårar i ögonen.
Idag känner jag av grav lite.. Brösten har börjar ömma massa. Kissat flera gånger,även under natten.
Och idag har jag varit super trött... Men jag är glad för minsta tecken jag får...
Det otäcka är att min mamma var här på en kaffe idag. Direkt frågade hon om jag var gravid.. Fick ljuga henne rätt upp i ansiktet..
För vi har bestämmt att hålla detta hemligt så länge vi kan=) -
Åhh nu fick jag tårar i ögonen!Nelliepop skrev 2012-01-14 19:41:44 följande:God kväll tjejer!!!
Nu vet min älskade gubbe.. Han blev så glad att han fick tårar i ögonen.
Idag känner jag av grav lite.. Brösten har börjar ömma massa. Kissat flera gånger,även under natten.
Och idag har jag varit super trött... Men jag är glad för minsta tecken jag får...
Det otäcka är att min mamma var här på en kaffe idag. Direkt frågade hon om jag var gravid.. Fick ljuga henne rätt upp i ansiktet..
För vi har bestämmt att hålla detta hemligt så länge vi kan=)
-
Nellie: åh va härligt!!!! :) så glad för er skull!
Kunde du ljuga? Jag hade haft sååå svårt inför min mamma, haha! -
Knasten83 skrev 2012-01-14 19:46:46 följande:Nellie: åh va härligt!!!! :) så glad för er skull!
Kunde du ljuga? Jag hade haft sååå svårt inför min mamma, haha!
Det var svårt!! Men svärmor o svärfar o alla barnen satt ju breve och hörde det mamma slängde ur sig.. Kunde ju liksom inte vara ärlig då..
Jag hoppas det blir din och er andras tur snart... -
Ta detta rätt nu gumman, men jag är körd om man måste ligga kvar hela natten utan att kissa efter sexTheFamily skrev 2012-01-14 19:25:49 följande:Linda: Go for it!!
Denna månad låg jag kvar hela natten utan och springa på toa efter....vet inte om det gjorde nån skillnad men jag är gravid!
Lycka till!
Så jag hoppas i mitt fall att det inte spelar roll -
Låter bra de,TheFamily skrev 2012-01-14 19:25:49 följande:Linda: Go for it!!
Denna månad låg jag kvar hela natten utan och springa på toa efter....vet inte om det gjorde nån skillnad men jag är gravid!
Lycka till!
sprang ite på toa direkt igår, men låg inte hela natten, men kanske 45-1 timme inan jag gick på toa.
Hoppas de gör någon verkan =) -
Vixanbus har trixat lite kolla översta bilden =)INGEN som kan trixa med det så det blir tydligare??
JD79 skrev 2012-01-14 17:32:15 följande: