• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack för era svar! Tror inte jag kommer kunna hålla mig ändå.. Har råd att slösa men jag är vansinnigt nyfiken av mig!!!

• MFJG

Det är ju så svårt att vänta!

Men bästa är väl om du väntat..

• lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-14 21:48:31 följande:
    Ärliga svar nu, inte bara vad ni vill utan hur hade NI GJORT!

Har ett enda test kvar, cb... Använder det för plussade med dottern med det!

Ska man ta det imorgon bitti på bim-3 eller vänta?

Jag hade väntat :p är på bim idag och lyckats hålla mig från att testa:)
  • Jennie83

N

Knasten83 skrev 2012-01-14 21:58:37 följande:
    Tack för era svar! Tror inte jag kommer kunna hålla mig ändå.. Har råd att slösa men jag är vansinnigt nyfiken av mig!!!

När testade du plus med dottern?
  • Hoppas 2012

Jag vet man inte ska deppa innan mensen faktiskt kommer, men har ikväll bara fått en känsla och nu känner jag mig jätteledsen...

• Knasten83

Jennie: jag plussade på bim-3 eller 4... Kände att jag va gravid, har aldrig ont i brösten men då hade jag!!
    Man undrar om det kan va olika med olika graviditeter...?

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-14 22:28:46 följande:
    Jennie: jag plussade på bim-3 eller 4... Kände att jag va gravid, har aldrig ont i brösten men då hade jag!!
    Man undrar om det kan va olika med olika graviditeter...?
    Nu har jag ju aldrig varit gravid men vad jag har hört av andra som har varit det mer än 1 gång så är det inte alls ovanligt att det skiljer sig från gången innan.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester