• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Molla: vilket härligt plus, kan inte bli mer tydligt grattis :D

• lillabambi
    Helenmedh skrev 2012-01-15 06:09:33 följande:
    Vad tror ni? Skulle ni tolka detta som positivt?

För mig hade de inte varit positivt... men om någon dag :)
  • Helenmedh

Molla: Grattis!  

Lillabambi: Ja, känns som så va? äl beräknad på måndag, och förra månaden fick jag pos kl 20 på lördag kväll när jag hade äl på måndagen..  Men men, vi ligger i

• lillabambi
    Helenmedh skrev 2012-01-15 06:32:41 följande:
    Molla: Grattis!  

Lillabambi: Ja, känns som så va? äl beräknad på måndag, och förra månaden fick jag pos kl 20 på lördag kväll när jag hade äl på måndagen..  Men men, vi ligger i

Har du testat nu på morgonen? :p
  • Helenmedh
    lillabambi skrev 2012-01-15 06:34:24 följande:
    Har du testat nu på morgonen? :p
    Nej, det står att man inte ska testa före 10 så jag brukar testa första gången kl 11 :P  Sen testar jag kl 15 och kl 19 också :P Vi får väl se, min kropp brukar vara ganska punktlig så antar att äl sker imorgon, börjar känna av det nu.. Gör ont i äggstockarna och livmodern liksom
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2012-01-15 06:36:27 följande:
    Nej, det står att man inte ska testa före 10 så jag brukar testa första gången kl 11 :P  Sen testar jag kl 15 och kl 19 också :P Vi får väl se, min kropp brukar vara ganska punktlig så antar att äl sker imorgon, börjar känna av det nu.. Gör ont i äggstockarna och livmodern liksom

Sant ;) klockan ar ju inte så mycket :p jag testar oxå 10 och ca 19 :) denna månaden kände jag oxå av äl mer än jag brukar faktiskt :p
  • MFJG
    MoLLa10 skrev 2012-01-15 06:13:31 följande:
    Så här ser det ut idag på -4 och är nog gravid :0)

Grattis!!
  • lillabambi
    MFJG skrev 2012-01-15 07:14:10 följande:
    lillabambi, hur hade du r tolkat mina test?
    Det understa hade jag tolkat som positivt så kör på nu :D hoppa på han bara ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester