• MFJG

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-15 08:20:22 följande:
    Testa, inte testa, testa, inte testa... Åh va jobbig jag är!!! Kommer ändå testa, i know My self!!
    Jag säger till mig själv. Nu får du inte testa förens om en vecka igen. Vad händer nästa dag? ;)

• Skrutt 83

Gummsan: ser också på det urplockade! Har dessutom hört att testa tidigt är väldigt okänsliga! Håller tummarna!

• MFJG
    Knasten83 skrev 2012-01-15 08:34:07 följande:
    Mfjg: ingen karaktär - what so ever!! Haha
    Nej absolut inte när det kommer till tester..För tänk OM man inte testar en dag och så hade man liksom kunnat få plusset igår istället för idag hahahaha!
  • Knasten83

Mfjg. Ja precis - katastrof!!! ;) känner mig som en narkoman, ibland berättar jag inte ens för mannen att jag köpt test, dyr i drift! ;)

Han e sån som tycker vi ska invänta mensen och kommer inte den , DÅ kan man testa... Suck!!

• Gummsan

För att de ska synas bättre ja...

Var i hela friden har Slemmis, Carmat och Pumann tagit vägen???

• lillabambi
    MFJG skrev 2012-01-15 08:36:23 följande:
    Nej absolut inte när det kommer till tester..För tänk OM man inte testar en dag och så hade man liksom kunnat få plusset igår istället för idag hahahaha!
    Haha du är för rolig :D
  • LindaMagnusson
    Knasten83 skrev 2012-01-15 08:20:22 följande:
    Testa, inte testa, testa, inte testa... Åh va jobbig jag är!!! Kommer ändå testa, i know My self!!

Vi vill se knasten testa i vill se knasten testa
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester