• MFJG

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

om vi hade sex natten innan jag fick positivt utslag tror ni det räcker?

• lillabambi
    MFJG skrev 2012-01-15 07:42:19 följande:
    om vi hade sex natten innan jag fick positivt utslag tror ni det räcker?
    det kan ju räcka, :) 
  • Gummsan

Ältest och rfsu testa tidigt: 
    Sexade på dag:
    7
    9
    11
    13
    14
    16
    19
    20

Nu skiter jag i testen ett tag...
  • MFJG
    lillabambi skrev 2012-01-15 07:25:02 följande:
    Det understa hade jag tolkat som positivt så kör på nu :D hoppa på han bara ;)

tack
  • lillabambi
    Gummsan skrev 2012-01-15 07:50:27 följande:
    Ältest och rfsu testa tidigt: 
    Sexade på dag:
    7
    9
    11
    13
    14
    16
    19
    20

Nu skiter jag i testen ett tag...
    Kanske kan vara skönt att slippa stressen ett tag! :)
  • Soffiie

Gummsan jag tycker jag ser nått på testa tidigt när du tagit ut det..

Jag är likadan som dig med tester vet inte hurmycket teste r ja gjort denna månad men nu får det vara har molvärk så antar mensen är på intågande,, får bli nya tag  om två tre veckor,,

Ganska roligt att alla mina barn  utan en är födda i ocktober och nov och dem oi ocktober var beräknade i nov med men kom tidigare så tror jag är fertil i början av året hehe,,,

• MFJG
    Soffiie skrev 2012-01-15 07:56:21 följande:
    Gummsan jag tycker jag ser nått på testa tidigt när du tagit ut det..

Jag är likadan som dig med tester vet inte hurmycket teste r ja gjort denna månad men nu får det vara har molvärk så antar mensen är på intågande,, får bli nya tag  om två tre veckor,,

Ganska roligt att alla mina barn  utan en är födda i ocktober och nov och dem oi ocktober var beräknade i nov med men kom tidigare så tror jag är fertil i början av året hehe,,,

Jag är fertil i mars-april..;)

Jag är också testoman haha..

Tycker också mig ana något svagt..men varför tar man ut den från förpackningen?
  • lillabambi
    MFJG skrev 2012-01-15 08:16:58 följande:
    Jag är fertil i mars-april..;)

Jag är också testoman haha..

Tycker också mig ana något svagt..men varför tar man ut den från förpackningen?
    antar att det är för att det ska synas bättre, plasten "glaset" över kan speglas eller hur man ska säga
  • Knasten83

Testa, inte testa, testa, inte testa... Åh va jobbig jag är!!! Kommer ändå testa, i know My self!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester