• Nelliepop

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten

Köp ett digitalt o ta i morgon bitti... Ser oxå något där Glad  

• Knasten83

TROR NI????????????????????????????????????????????? 
    JAG döööööör... tror dock inte på det än..... 

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Nelliepop
    Knasten83 skrev 2012-01-15 11:19:00 följande:

Har du inget test typ från testlagret?? Jag fick ju svagt positivt tidigt på dom Glad

Föresten någon som vill ha gravtest.. ca 10-15 st? Jag kan skicka de till er.. Synd att kasta dom...      
  • Knasten83

jag som inte skulle testa förän på onsdagtänkte jag.... tjo balo...komme rjag ju inte lyckas med!!!!

• lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-15 11:19:00 följande:

Jag seeeeeer :D
  • Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-01-15 11:21:18 följande:
    Har du inget test typ från testlagret?? Jag fick ju svagt positivt tidigt på dom Glad

Föresten någon som vill ha gravtest.. ca 10-15 st? Jag kan skicka de till er.. Synd att kasta dom...      
    testade testlagret igår och fick neg....
  • telgebo

Ser också något Knasten, men jag skulle föröska hålla mig i 2 dagar och då ta ett nytt test för HCG fördubblas varannan till var tredje dag i kroppen under tidig graviditet. Förstår att det är svårt att hålla sig i 2-3 dagar när man går och tänker på det hela tiden, men försök.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • angie91
    Nelliepop skrev 2012-01-15 11:21:18 följande:

skicka gärna :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester