-
TRåkigt ;(Soffiie skrev 2012-01-15 09:03:41 följande:Mitt var blankt idag..
-
Oj vad ni skriver...
Massa bara sen igår kväll att läsa igenom...
Idag fick jag kaffe på sängen av min gubbe,tidigt innan han åkte ut i skogen.. Han sa att nu skulle han skämma bort mig ordentligt.
Jag tar hand om bebis i magen,o han tar hand om migvisst är han underbar..
Någon mera som fåttän???
-
Testade med CB digital nyss och det är ett litet knytt där inne. *Lycklig* Hoppas att det stannar kvar den här gången.
-
jag har det antagligen imorgon tis ons vet eg inte då jag inte fått mens efter Mf n
-
eiramis skrev 2012-01-15 09:38:28 följande:Testade med CB digital nyss och det är ett litet knytt där inne. *Lycklig* Hoppas att det stannar kvar den här gången.
GRATTIS -
Hej brudar!
Fick världens utbrott på mannen igår..Jag har nog aldrig varit så arg på nån i hela mitt liv tror jag... och egentligen över ingenting..
OM det inte är gravidhormoner så vet jag inte.. Jag hade ju JÄTTE kraftig ägglossning denna månad, undrar om det blir mer hormoner i kroppen då under PMS:en..? Är en riktig hormonhäxa!
fan mår så dåligt över mig själv..
Det löste sig så klart, så vi blev sams igen, men ändå...
-
mammelie1891 skrev 2012-01-15 09:47:21 följande:Hej brudar! Fick världens utbrott på mannen igår.. Jag har nog aldrig varit så arg på nån i hela mitt liv tror jag... och egentligen över ingenting.. OM det inte är gravidhormoner så vet jag inte.. Jag hade ju JÄTTE kraftig ägglossning denna månad, undrar om det blir mer hormoner i kroppen då under PMS:en..? Är en riktig hormonhäxa! fan mår så dåligt över mig själv.. Det löste sig så klart, så vi blev sams igen, men ändå...
Ojdå :/ -
Knasten: testa du eller hur blev det?:)
-
okej tjejer! Jag gick o kissade till slut... Bim -3 alltså.
Känner mig inte hoppfull men samtidigt har jag aldrig varit med om att CB visar skugga VARJE gång...?!
Ser blåare ut i verkligheten...
-
Jag tror det är något där!Knasten83 skrev 2012-01-15 10:56:47 följande:okej tjejer! Jag gick o kissade till slut... Bim -3 alltså.
Känner mig inte hoppfull men samtidigt har jag aldrig varit med om att CB visar skugga VARJE gång...?!
Ser blåare ut i verkligheten...