• angie91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-15 10:56:47 följande:
    okej tjejer! Jag gick o kissade till slut... Bim -3 alltså.
    Känner mig inte hoppfull men samtidigt har jag aldrig varit med om att CB visar skugga VARJE gång...?!

Ser blåare ut i verkligheten...
    jag ser ! lycka till!
  • mammelie1891

Knasten: det ser inte ut som ett spök, tycker inte jag iaf... Shit va kul! Hoppas att det blir starkare och starkare nu!

http://anlis.bloggplatsen.se/ dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707
  • telgebo

Tack för era svar, det är en djungel detta trots att jag nyss vart gravid och fått barn. Följer denna tråd då jag tycker det är kul att tolka test. Får jag hänga med här trots att jag inte försöker få barn...inte än iaf.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • JD79

Knasten jag ser oxå! :) undrar om jag ska köpa ett sådant test?, kanske visar tydligare än testlagrets jag testar med..

Göteborgare
  • Gummsan
    Knasten83 skrev 2012-01-15 10:56:47 följande:
    okej tjejer! Jag gick o kissade till slut... Bim -3 alltså.
    Känner mig inte hoppfull men samtidigt har jag aldrig varit med om att CB visar skugga VARJE gång...?!

Ser blåare ut i verkligheten...
    Ser också. Mitt såg ut så igår kväll när apotekets inte visade något... Hoppas inte ditt är spök!
  • popcornplaya

Gummsan: jag ser nått svagt :)

Knasten: det syns ju ett streck där, hoppas inte det är cb som knasar sig!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester