• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

gahh hur ska jag hinna läsa över 500 inlägg på 2 dagar ifrån familjeliv. jag ahr inte tillgång till nätet hemma nu :S men förhoppningsvis längre fram.
    idagär jag på dag 15 i cykeln o äter apiforce o stickorna visar en svag stegring så jag hoppas på äl snart :) men för att inte missa så försöker jag o sambon varje dag

• Knasten83

Tänkte att det kunde va en nidis för några dar sen men att det kom ut nu, eftersom det va brunt.

Eller så är det mens på väg...

Vi har inte haft sex alls för jag har varit krasslig.

• Jennie83

Knasten, har för mig att jag ahde lite så med nr2 just i början före Bim. behöver inte vara kört =) håller tmmarna

• popcornplaya
    Gummsan skrev 2012-01-15 13:52:37 följande:
    Detta är spök. Antingen bim 22a som jag hela tiden trott eller senare då ältesten visa pos igen! noll koll
    Vissa har ju äl två gånger på en månad även om det är ovanligt så vem vet.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Jennie83

En fråga

eftersom ja fick äl stegring 10 dagar efter mensens första dag. När på ett ca kan ja beräkna BIM då???

kring den 24:de eller 30:de vad tycker ni låter mest rimligt?

• kanske 4a
    Gummsan skrev 2012-01-15 07:50:27 följande:
    Ältest och rfsu testa tidigt: 
    Sexade på dag:
    7
    9
    11
    13
    14
    16
    19
    20

Nu skiter jag i testen ett tag...

Jag ser något på det RFSU som du tagit ut. Jag tror fortfarande inte att CB var ett spök. Antingen är det för tidigt än, eller så är det en kemisk graviditet eller början till missfall. Men jag hoppas och tror på det första, kämpa på! Kan tillägga att jag fått positivt äl test flera gånger när jag varit gravid.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Jennie83
    Jennie83 skrev 2012-01-15 16:09:23 följande:
    En fråga

eftersom ja fick äl stegring 10 dagar efter mensens första dag. När på ett ca kan ja beräkna BIM då???

kring den 24:de eller 30:de vad tycker ni låter mest rimligt?
  • kanske 4a
    Jennie83 skrev 2012-01-15 16:25:57 följande:
    En fråga eftersom ja fick äl stegring 10 dagar efter mensens första dag. När på ett ca kan ja beräkna BIM då??? kring den 24:de eller 30:de vad tycker ni låter mest rimligt?

Det beror ju på hur lång lutealfas du har. Säg äl dag 11-12 och 14 dagars lutealfas, BIM dag 26-27
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester