• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-15 13:31:52 följande:
    Nä... Känner inte igen det. Sen har jag ju inte mens så ofta heller :)
    Tycker ändå det e tidigt med mens på äl+11... För att va mig alltså. Men det är kanske så denna gången..

Tack för att ni peppar och stöttar mig flickor!!
    Ja det låter tidigt med mens redan nu.....
  • Nelliepop
    Knasten83 skrev 2012-01-15 13:31:52 följande:
    Nä... Känner inte igen det. Sen har jag ju inte mens så ofta heller :)
    Tycker ändå det e tidigt med mens på äl+11... För att va mig alltså. Men det är kanske så denna gången..

Tack för att ni peppar och stöttar mig flickor!!

Skickar över en kram som inehåller massa gravbasiller {#emotions_dlg.flower}
  • popcornplaya
    Gummsan skrev 2012-01-15 13:22:06 följande:
    Kunde inte hålla mig tog CB Nyss och det blev såhär: 

Efter 2min:

Efter 10min: 

SPÖKPLUSET IGÅR: 

Jag hoppas så för din skull att du får ett plus!!! Men tycker det här ser lite CB skumt ut. Men har du inte några dagar kvar till bim än??
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-15 13:21:20 följande:
    Hjälp????

Ingen fara andas lugnt kan ju vara tecken på bebis... håller tummarna :)
  • Gummsan
    popcornplaya skrev 2012-01-15 13:50:29 följande:
    Jag hoppas så för din skull att du får ett plus!!! Men tycker det här ser lite CB skumt ut. Men har du inte några dagar kvar till bim än??
    Detta är spök. Antingen bim 22a som jag hela tiden trott eller senare då ältesten visa pos igen! noll koll
  • MFJG

nidis, är när ägget fäster..

mellanblödningar väldigt vanliga..

• LindaMagnusson

Jag fick svaga plus sen fick jag bruna flytningar som gyn sa va mf:( så frågar du mig knasten så tror jag det är dåligt tecken:( men hoppppas för dig att det är tvärtom!:)

• MFJG

mitt mf var inga bruna flytningar. det var störtflod med blod! inte brunt utan färskt..

ni har kanske haft mycket sex? brun flytning betyder ju gammalt blod..

• TheFamily

Vill bara flika in och skriva att Aco preg ger väldigt svaga streck, så är det tidigt är det ingen ide att köpa dom. Fick ett svagt streck på dom men gravid 2-3 på digitala.....
    Doc Morris visade dock starkt, och så testlagrets då..
    Lycka till alla!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester