• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Som innan, möjligen lite blekare... Inte testat på nytt, ska vänta ett par dar tänkte jag men nu känns det som mensen är på väg om det kommit lite brunt..

• Gummsan

Kunde inte hålla mig tog CB Nyss och det blev såhär: 

Efter 2min:

Efter 10min: 

SPÖKPLUSET IGÅR: 

• Gummsan
    Knasten83 skrev 2012-01-15 13:10:46 följande:
    Ååh, tjejer... Idag fick jag liiiiite brunt i trosorna, tror ni det e kört? Kan det va en nidis? Är på äl+11 idag... :(
    Lugn och fin. Behöver absolut inte vara kört! 
    Kram 
  • Lindis1974

Knasten: nä ingen fara med brun flytning. Nidis är det nog försent för. Men jag har ständigt bruna flytningar och är grav i v 25 :)

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-15 13:14:56 följande:
    Som innan, möjligen lite blekare... Inte testat på nytt, ska vänta ett par dar tänkte jag men nu känns det som mensen är på väg om det kommit lite brunt..
    Jag brukar få bruna flytningar 3-4 dgr innan mensen men sånt är ju så olika...vissa får ju inte det alls gumman. Det här med nidis är jag dålig på men ägget kan väl visst fästa 11 dgr efter ÄL eller? Har läst så olika, har du googlat?
  • Knasten83

Har googlat lite men det står att det e vanligast att det fäster upp till 10e dagen, men jag är kanske ovanlig!! ;)

Känner mer molande nu så jag får ställa mig in på mensen... Skit också...

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-15 13:27:38 följande:
    Har googlat lite men det står att det e vanligast att det fäster upp till 10e dagen, men jag är kanske ovanlig!! ;)

Känner mer molande nu så jag får ställa mig in på mensen... Skit också...
    Brukar du få dessa flytningar innan mens?
  • Knasten83

Nä... Känner inte igen det. Sen har jag ju inte mens så ofta heller :)
    Tycker ändå det e tidigt med mens på äl+11... För att va mig alltså. Men det är kanske så denna gången..

Tack för att ni peppar och stöttar mig flickor!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester