• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LindaMagnusson skrev 2012-01-15 18:45:22 följande:
    Om jag fick pos ältest igår och hade sex då, och idag fick jag inte lika starkt finns det nån chans att vi lyckats pricka? Kan inte det här med äl test

Absolut, det finns bra chans. Förmodlingen släpper ägget idag och det är ju bäst att mysa någon dag innan eftersom ägget bara lever i upp till 24 timmar. Simmarna ligger där och väntar ska du se Glad Men det skadar ju inte att mysa idag också.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-15 18:32:22 följande:
    Jaha... Mer brunt har det inte kommit men jag har fått lite mer värk i ryggen...
    Soffiie skrev 2012-01-15 18:35:05 följande:
    här .händer ingenting men har ont i magen och ryggen mens snart tror jag

Nä du tantskrälle, här kommer du inte förbi! Nu är det så här att vi ska alla plussa nu och fixa en babyboom i september, och hör sedan!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Simbolina

vad kan man tro om detta? Det är tyvärr en väldigt suddig bild, mobilen är inte det bästa att fota med...

• alexander2011

Får skriva ifrån sambons tel.jag behöver låna era ögon lite med min äl bild.har jag äl idag?

• alexander2011

Fsn kan man inte föra in bilder vi a mob?

• lillabambi
    alexander2011 skrev 2012-01-15 19:07:49 följande:
    Fsn kan man inte föra in bilder vi a mob?
    ne kan man tyvärr inte :(
  • kanske 4a
    Simbolina skrev 2012-01-15 18:59:16 följande:
    vad kan man tro om detta? Det är tyvärr en väldigt suddig bild, mobilen är inte det bästa att fota med...

Tycker det ser ut som strecket sitter för långt ut och det ser tyvärr ut som färgrester. Men jag vet inte vilket test det är och vart strecket ska komma upp.
  • Simbolina

Testet är ett RFSU-test som jag tog imorse. Jag köpte ett 2-pack och testade med den andra stickan igårkväll. Då såg det ut såhär:

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester