• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Oops tryckte posta istället för ladda upp bild :) Samma test, en med blixt och en utan, en lite mer förmiskad än den andra.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Gummsan
    kanske 4a skrev 2012-01-15 17:34:47 följande:
    Oops tryckte posta istället för ladda upp bild :) Samma test, en med blixt och en utan, en lite mer förmiskad än den andra.

• kanske 4a

Ja visst kan man ana något, men är det inte på fel ställe?

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • JD79
    kanske 4a skrev 2012-01-15 17:15:02 följande:
     Har hört flera som fått så och en del har fått positivt efter några dagar. Bild??
    nej tog tyvärr ingen bild, men det var verkligen ett synligt plus, därför jag inte fattar att det inte syntes efter 5Skäms
    Göteborgare
  • Jennie83
    kanske 4a skrev 2012-01-15 16:48:11 följande:
    Om du fick stegring den 11:e skedde äl tidigast den 12:e och då är du på äl +3 idag. 

Nä jag tog ingen bild för strecket finns bara i min fantasi hehe. Lägger upp en bild i morgon när jag är ensam hemma :)Tack för tummarna!
    ja då e de äl +3 idag =)
    har då myst mån, tis före stegring, samt fredag, lördag så tycker chansen ska iallafall finnas =)

ja de blir spännande o se imorgon, men jag såg då på ditt nu också =) hoppas hoppas
  • LindaMagnusson

Om jag fick pos ältest igår och hade sex då, och idag fick jag inte lika starkt finns det nån chans att vi lyckats pricka? Kan inte det här med äl test

• kanske 4a
    Jennie83 skrev 2012-01-15 18:20:33 följande:
    Kanske fyra: Trixade lite =)

Tack Jennie nu blev det ju spännande :) Fortsättning följer...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester