whywhy skrev 2012-01-16 18:01:21 följande:
Tack:)
Hmmm....
Jag fick mens på självaste julafton, (första efter mf) så nog var julen röd för mig alltid;)
Den 7 januari var ältest pos o dagen efter med, så jag antog att äl borde varit den 9 januari Fast det är väl nu i mitt ngt förvirrade tillstånd jag snurrat till det med längd osv. Är det 28-dagars cykel så är det bim på fredag och då är jag ju bim- 4 ? Jag har nog räknat på 30-31 dagar...
Men cykeln brukar ju variera mellan 28-32, så....
samma som mig, jag fick första blödningen efter mitt mf på självaste julafton. Och nu har jag såå ont i mina bröst så jag börjar verkligen undra, dom är varma o ömma, känns lite svullna. Ta av sig BH:n gör ont.. Har ett cb digital som ja tänkte pröva imorgon, men vet att de kanske är för tidigt.
De lustiga är att förra graviditeten blev till oplanerat, efter ett enda fusk då vi körde avbrutet, men vi blev glada och sen blev de mf i vecka 6. Efter 1-2 veckor började jag med minipiller efter lite velande, som jag varit lite slarvig med. Och nu känns det såhär.. det är säkert inget men det känns ändå lustigt. Jag har alltid kännt när jag varit gravid innan testen, jag har haft den där känslan helt enkelt.
Men har du redan testat eller ska du?