• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

En bild också då ifall någon är nyfiken :)

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • iser
    splink skrev 2012-01-16 17:48:27 följande:
    Nu fattar jag inte alls? Fick du först 2-3 veckor och sen 1-2?
    Nu blev det konstigt. Sorry. Nej förra veckan 1-2 och idag efter jobbet 2-3 Man jag kan tycka att det borde vara 3+.
  • Jen nifer
    whywhy skrev 2012-01-16 18:01:21 följande:
    Tack:)
    Hmmm....
    Jag fick mens på självaste julafton, (första efter mf) så nog var julen röd för mig alltid;)
    Den 7 januari var ältest pos o dagen efter med, så jag antog att äl borde varit  den 9  januari Fast det är väl  nu  i mitt ngt förvirrade tillstånd jag snurrat till det med längd osv. Är det 28-dagars cykel så är det  bim på  fredag och då är jag ju bim- 4 ? Jag har nog  räknat på 30-31 dagar...
    Men cykeln brukar ju variera mellan 28-32, så....

samma som mig, jag fick första blödningen efter mitt mf på självaste julafton. Och nu har jag såå ont i mina bröst så jag börjar verkligen undra, dom är varma o ömma, känns lite svullna. Ta av sig BH:n gör ont.. Har ett cb digital som ja tänkte pröva imorgon, men vet att de kanske är för tidigt.

De lustiga är att förra graviditeten blev till oplanerat, efter ett enda fusk då vi körde avbrutet, men vi blev glada och sen blev de mf i vecka 6. Efter 1-2 veckor började jag med minipiller efter lite velande, som jag varit lite slarvig med. Och nu känns det såhär.. det är säkert inget men det känns ändå lustigt. Jag har alltid kännt när jag varit gravid innan testen, jag har haft den där känslan helt enkelt. 

Men har du redan testat eller ska du?   
    Mollys & Minnas mamma
  • kanske 4a
    Gummsan skrev 2012-01-16 18:07:46 följande:
    Via mobilen ser iaf jag två streck

Menar du mitt?
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • whywhy

Jo ja har testat idag, bilderfinns här i tråden

Jen nifer skrev 2012-01-16 18:10:17 följande:
    samma som mig, jag fick första blödningen efter mitt mf på självaste julafton. Och nu har jag såå ont i mina bröst så jag börjar verkligen undra, dom är varma o ömma, känns lite svullna. Ta av sig BH:n gör ont.. Har ett cb digital som ja tänkte pröva imorgon, men vet att de kanske är för tidigt.

De lustiga är att förra graviditeten blev till oplanerat, efter ett enda fusk då vi körde avbrutet, men vi blev glada och sen blev de mf i vecka 6. Efter 1-2 veckor började jag med minipiller efter lite velande, som jag varit lite slarvig med. Och nu känns det såhär.. det är säkert inget men det känns ändå lustigt. Jag har alltid kännt när jag varit gravid innan testen, jag har haft den där känslan helt enkelt. 

Men har du redan testat eller ska du?   

• MFJG

Då börjar alla skensymptomen nu..hade äl för två dagar sen och mina bröst är så ömma..visst är det fantastiskt..plus att jag är yr och

• whywhy
    Nikas skrev 2012-01-16 16:23:18 följande:
    whywhy mitt test var så där suuuupersvagt på BIM -1. I vecka 11+4 idag :)
    Spännande:) och grattis till din bebbe i maggen:)
  • Loouiiisee

När ska man börja testa med äl testen? :P
    Blir första gången för mig nu att testa med dom hehe 

• Hoppas 2012
    Loouiiisee skrev 2012-01-16 18:27:42 följande:
    När ska man börja testa med äl testen? :P
    Blir första gången för mig nu att testa med dom hehe 
    Om du är oregelbunden så starta direkt efter mensen tycker jag, jag har gjort så och tagit 2 test om dagen så man inte missar. Fick utslag dag 12 ist för ca 19-21 så för mig var det kanon bra hjälp.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester