• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 18:36:07 följande:
    Om du är oregelbunden så starta direkt efter mensen tycker jag, jag har gjort så och tagit 2 test om dagen så man inte missar. Fick utslag dag 12 ist för ca 19-21 så för mig var det kanon bra hjälp.

Okej. Alltså så fort mensen slutar ska jag eller kan jag börja testa? :)
    Blir ju spännande. Hoppas det är till någon hjälp! Beställde förra veckan så borde ju komma snart också. 
  • Hoppas 2012
    Loouiiisee skrev 2012-01-16 18:38:31 följande:
    Okej. Alltså så fort mensen slutar ska jag eller kan jag börja testa? :)
    Blir ju spännande. Hoppas det är till någon hjälp! Beställde förra veckan så borde ju komma snart också. 
    Ja börja testa dagen efter din mens har slutat. Jag gjorde så att jag tog ett test med morgonurin och sen höll jag mig från att dricka o gå på toa ca 3-4 h innan jag gick hem från jobbet så testade jag direkt då. 
  • Gummsan
    Såhär ser mina CB ut när dom torkat. Den från 14e är det som såg rätt starkt ut när de va nytaget. De från 16e va det sista svaga jag satte in......................... 

• Knasten83

Hm.. Jag funderar också på att testa igen. Mensen är inte som vanligt men det kanske inte kommit igång än, får se hur natten blir..

• Loouiiisee
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 18:52:32 följande:
    Ja börja testa dagen efter din mens har slutat. Jag gjorde så att jag tog ett test med morgonurin och sen höll jag mig från att dricka o gå på toa ca 3-4 h innan jag gick hem från jobbet så testade jag direkt då. 

Okej. Tack för hjälpen! :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester