• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Veronica: haha!! Vilket fet öl du måste druckit!

• deecember
    Knasten83 skrev 2012-01-16 21:49:14 följande:
    Har nån av er fått mens trots att ni varit gravida?
    Min kompis hade/har. Hon åt p-piller men blev gravid ändå, hade mens regelbundet som vanligt. Ökade kraftigt i midjemått, då visade det sig att hon var i v.16 med Tvillingar.. !!
  • veronica78

Japp! Gick över till vin! Magen försvann inte ändå!

• deecember
    Knasten83 skrev 2012-01-16 22:10:30 följande:
    Deecember: jisses vilken fertil kvinna!! Hade hon mensvärk och hela kittet som vanligt?
    Haha, ja en del har "tur" :)
    Ja, hon trodde att det var p-pillerna som hon hade fått nån typ av biverkningar av (viktökningen) men mensen betedde sig precis som vanligt, så hon hade verkligen inte en tanke på graviditet.. Mensvärk är hon en sån som inte har speciellt kraftig, så där vet jag inget närmare. Vet bara att hon var stensäker på att det var mens varje månad, den kom på dagen som vanligt dessutom.. :)
  • piglettjejen

Ville bara berätta att efter mitt plus i lördags så har det idag kommit blodaktiga flytningar som började med brunt imorse, jag blev skitledsen då jag såg det och typ bröt ihop och är fortfarande ledsen så ingen bebis för oss...

• Knasten83

Piglett: men nej!!!! Inte blod efter plus, orättvist! Men kan det inte bara va en vanlig blödning, alltså att du e gravid ändå?

• piglettjejen

Knasten: ja inte vet jag hur man vet vad som
    Är vad?! Mf eller bara att det blöder ändå? Men jag har ju inga symptom så det har nog skitigt sig

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester