• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

så kul med alla test =) Blir jhu sugen o börja testa själv, men ännu är det tidigt

Läste min blogg sen jag väntade yngsta och från äl dagen då så hade jag ju molvärk fram till de ja plussade =) o min äl mage har ej gett med sig ännu =) hoppas hoppas de är samma denna gång =)

• Jen nifer
    Gummsan skrev 2012-01-16 20:00:01 följande:
    Och här är kvällens.......................... 

jag vet inte om jag missat nått, men det gröna är ju solklart positivt
    Mollys & Minnas mamma
  • kanske 4a
    Gummsan skrev 2012-01-16 20:04:29 följande:
    Jupp...... Ska ta ett CB imon bitti med....

Jättemärkligt, jag vet inte vad jag ska säga längre. Håller fortfarande tummarna!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 21:49:14 följande:
    Har nån av er fått mens trots att ni varit gravida?

Nej men man hör ju ibland om de som haft det. Enda gångerna jag har blödit och varit gravid är vid mina två X :( men då har jag passerat BIM och plussat sent och redan då vetat att något inte stod rätt till. 

Har det kommit mer blod sedan i morse?  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • veronica78

Jag har! Regelbundet 4-5 mån ca.. Visste därför inte att jag var gravid innan jag var i v 21!

• Knasten83

4an: inget i trosorna i morse, sen kom det blod när jag torkade mig så jag satte in en tampong. Tog ut den 7 timmar senare och det hade bara kommit på ena sidan, typ som 2 femmor i yta.
    Tog trosskydd och mer har inte kommit..

• veronica78

Ja... Vad jag minns, 13 år sedan! Hade ingen misstanke om en graviditet.. Trodde jag blev tjock för jag drack öl när vi var ute!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester