• norrpigan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Littlemisssunshinee skrev 2022-03-21 07:22:33 följande:

Visst är där ett spökstreck, eller inbillar jag mig bara? Behöver fler ögon som kollar åt mig Skäms

Har aldrig fått spök på dom där,så jag tror defenitivt att du är gravid Cool
  • Littlemisssunshinee
    norrpigan skrev 2022-03-21 07:42:34 följande:
     Har aldrig fått spök på dom där,så jag tror defenitivt att du är gravid Cool
    Åh tack! Misstänker också det, får köpa ett digitalt idag för att dubbelkolla FörvånadCool
  • SelmaMalte
    Littlemisssunshinee skrev 2022-03-21 07:22:33 följande:

Visst är där ett spökstreck, eller inbillar jag mig bara? Behöver fler ögon som kollar åt mig Skäms

Vill inte göra dig besviken men jag har fått flera test som visat svagt positivt av RFSUs röda stickor. Jag ammar min ettåring och har inte fått mens efter förlossningen så jag testar med jämna mellanrum. 

detta är en bild på mitt test, jag var inte gravid. 

Och denna nedan är från i förrgår. Vet ju inte säkert om jag är gravid nu, men har negativt test idag.

• SelmaMalte
    SelmaMalte skrev 2022-03-21 14:30:44 följande:

Vill inte göra dig besviken men jag har fått flera test som visat svagt positivt av RFSUs röda stickor. Jag ammar min ettåring och har inte fått mens efter förlossningen så jag testar med jämna mellanrum. 

Och denna nedan är från i förrgår. Vet ju inte säkert om jag är gravid nu, men har negativt test idag.

Insåg att det inte syntes så tydligt på nedersta bilden, men syntes mer i verklige. 
  • Ivfgotthisfromnow

Tog ett predictor early imorse.
    jag tyckte mig ana något men det speglade så mycket i plasten att jag plockade isär testet och tog ut remsan.. 
    då såg jag dehär, vad säger ni? 

• Littlemisssunshinee
    SelmaMalte skrev 2022-03-21 14:30:44 följande:

Åh men det är så konstigt ändå att de kan visa tycker jag! Någon sa att testa tidigt mäter en lägre nivå av hcg men de digitala en högre och det kan vara därför det inte syns? Men tack för dina erfarenheter Hjärta
  • CriisseObst

Snälla hjälp, jag håller på att bli galen på det här eviga testandet. Idag testade jag rfsu och ett testa tidigt från lloyds apotek. RFSU visade direkt en svag linje medan det inte kom något på det tidiga testet. Varje gång jag testat med tester som mäter från 25 blir det positivt men inte ett enda av de tidiga jag testat blir +! CB och RFSU har jag testat, från 25 och all visar svagt +. någon som vet varför det blir så? Är jag gravid eller inte? Bilden är tagen efter 2 min

• Bruno97
    CriisseObst skrev 2022-03-22 13:57:48 följande:
    Jag ser!
    Tog detta igår på dagen. Men idag på morgonen såg de inte ut att vara något som på bilden som ändå visar väldigt väldigt svagt enligt mig. bör få min mens nu på fredag om de nu stämmer. Så får nog vänta några dagar till och se om mensen kommer eller inte. Men jobbigt att vänta 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester