Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Visst är där ett spökstreck, eller inbillar jag mig bara? Behöver fler ögon som kollar åt mig

Visst är där ett spökstreck, eller inbillar jag mig bara? Behöver fler ögon som kollar åt mig
Vill inte göra dig besviken men jag har fått flera test som visat svagt positivt av RFSUs röda stickor. Jag ammar min ettåring och har inte fått mens efter förlossningen så jag testar med jämna mellanrum.
detta är en bild på mitt test, jag var inte gravid.
Och denna nedan är från i förrgår. Vet ju inte säkert om jag är gravid nu, men har negativt test idag.
Vill inte göra dig besviken men jag har fått flera test som visat svagt positivt av RFSUs röda stickor. Jag ammar min ettåring och har inte fått mens efter förlossningen så jag testar med jämna mellanrum.
Och denna nedan är från i förrgår. Vet ju inte säkert om jag är gravid nu, men har negativt test idag.
Tog ett predictor early imorse.
jag tyckte mig ana något men det speglade så mycket i plasten att jag plockade isär testet och tog ut remsan..
då såg jag dehär, vad säger ni?
Snälla hjälp, jag håller på att bli galen på det här eviga testandet. Idag testade jag rfsu och ett testa tidigt från lloyds apotek. RFSU visade direkt en svag linje medan det inte kom något på det tidiga testet. Varje gång jag testat med tester som mäter från 25 blir det positivt men inte ett enda av de tidiga jag testat blir +! CB och RFSU har jag testat, från 25 och all visar svagt +. någon som vet varför det blir så? Är jag gravid eller inte? Bilden är tagen efter 2 min