• norrpigan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ivfgotthisfromnow skrev 2022-03-17 13:22:05 följande:
    Behöver så hjälp att tyda detta.. 
    BIM på fredag NÄSTA vecka så jag vet att jag är sjukt tidigt ute men magkänslan ville testa imorse? 
    Redigerat bild ett massor då jag kunde ana streck med blotta ögat men kan inte se det när fotot är taget.. 

kan tillägga att min mens inte är super regelbunden. det jag vet är att jag hade positiva äl tester 8e och 9e.

jag har aldrig kunnat redigera mig till ett streck tidigare.. så något måste du vara där? 
    Det kan mycket väl vara ett plus! Jag har fått så med mitt förra barn Glad Om du kan..vänta åtminstone 2 dagar ;) 
  • Ivfgotthisfromnow
    norrpigan skrev 2022-03-17 14:20:05 följande:
    Det kan mycket väl vara ett plus! Jag har fått så med mitt förra barn Glad Om du kan..vänta åtminstone 2 dagar ;) 
    Ojojoj, hur ska jag klara detta nu då ???? 
    tack för ditt svar!! ????
  • Symetrical
    norrpigan skrev 2022-03-17 13:19:12 följande:

Tog ett i frustration, för nu tänker jag inte testa mig fören på lördag. Men tycker jag kunde se nått. Ser ni? Eller håller jag på bli galen Skäms

Jag ser svagt här!
  • Bruno97

har så ont i mina bröstvårtor att ingenting går att ha på sig. aldrig hänt tidigare. Hade sex för lite Mer än en vecka sedan under äl. men tog test på morgon men för mig tyckte jag att de visade neg. Är de för tidigt att testa mig? Eller inbillar jag mig bara. orkar inte vänta För att se om mensen kommer eller inte. hur bra är RFSU testa ofta?

• knäpptjej

Nu måste jag ju komma in här o fråga igen? någon som har tid o lust att kika på mina test? har Inte gått tillbaka mensen så vet inte vart i cykeln jag är. Har tagit RFSU tidigare i veckan som vart klart negativa. Nu idag förmiddags urin får jag detta test. Har läst mycket om spök på RFSU. Vad tror ni? Alla bilde är tagna inom 5 minuter
  • Ivfgotthisfromnow
    knäpptjej skrev 2022-03-18 12:13:06 följande:
    Nu måste jag ju komma in här o fråga igen? någon som har tid o lust att kika på mina test? har Inte gått tillbaka mensen så vet inte vart i cykeln jag är. Har tagit RFSU tidigare i veckan som vart klart negativa. Nu idag förmiddags urin får jag detta test. Har läst mycket om spök på RFSU. Vad tror ni? Alla bilde är tagna inom 5 minuter
    Tycker det ser positivt ut! men ta ett till imorgon! 
    känns inte som att spök borde bli så ?starka? men jag är o andra sidan inte bekant med rfsu tester.. 
  • Leopard91

Mitt RFSU var i princip helt blankt för två dagar sedan.. men idag fick jag detta. såååå glad. 

• Littlemisssunshinee
    Ivfgotthisfromnow skrev 2022-03-18 12:46:57 följande:
    Tycker det ser positivt ut! men ta ett till imorgon! 
    känns inte som att spök borde bli så ?starka? men jag är o andra sidan inte bekant med rfsu tester.. 
    Heej förlåt om jag kapar tråden här men såhär har typ alla mina test sett ut det senaste och jag har trott att enbart ett streck betyder negativt? Kan nån snälla rita ut var vilket streck ska vara tydligt, för jag blir galen Tyst
  • norrpigan

Jag fick mitt fina plus imorse Hjärta Tänk att dom suuuuuupee svaga testerna vart positivt tillslut. 

• Ivfgotthisfromnow
    norrpigan skrev 2022-03-18 14:10:30 följande:

Jag fick mitt fina plus imorse Hjärta Tänk att dom suuuuuupee svaga testerna vart positivt tillslut. 

Grattis!!! Vilken dag i cykeln är du på nu? Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester