• Liv00

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har du fått svaga + så är du gravid, och det är en streck men väldigt smal när har du bim? Håller tummarna !

CriisseObst skrev 2022-03-14 21:29:42 följande:

Hjälp mig snälla, fått svaga plus på flera test som inte synts på bild fast gjort i verkligheten. nu Ikväll fick jag detta, är det ett plus eller inte? Bild taget inom tiden

• Liv00

Ta ett på morgonen istället med det urinet så kan jag se åt dig, håller tummarna om det är det du önskar !

norrpigan skrev 2022-03-14 20:36:29 följande:

Kunde inte hålla mig, vad tror ni? Clearblue på kvälls urin Skäms Vet ej när bim är Hjärta

• Alegsken

Heej, behöver hjälp att tyda. Ruvare via IvF men allt följer min egna cykel. RD står för ruvardag men man kan säga att jag är på BIM-1 idag och det är testet från imorse som är längst ner. Positivt men det som stressar mig är att gårdagens på BiM -2 var starkare. Det är 2 olika märken? Kan det påverka? ???? Så inte det håller på att bli svagare??
  • CriisseObst
    Liv00 skrev 2022-03-15 09:49:53 följande:

Har du fått svaga + så är du gravid, och det är en streck men väldigt smal när har du bim? Håller tummarna !

Vet ej bim då jag tar p piller. haft en liten blödning typ som i början av mensen men var bara i 2 dagar
  • majarg
    Alegsken skrev 2022-03-15 13:52:32 följande:
    Heej, behöver hjälp att tyda. Ruvare via IvF men allt följer min egna cykel. RD står för ruvardag men man kan säga att jag är på BIM-1 idag och det är testet från imorse som är längst ner. Positivt men det som stressar mig är att gårdagens på BiM -2 var starkare. Det är 2 olika märken? Kan det påverka? ???? Så inte det håller på att bli svagare??
    Det kan absolut påverka! kan vara olycka känslighet på resten 
  • majarg
    Alegsken skrev 2022-03-15 13:52:32 följande:

skriver igen.. autocorrect spårade ur i mitt förra svar :O

Det kan absolut påverka, känsligheten kan vara olika på testen

• norrpigan

Någon som fått svaga streck 3 dagar i streck? Hur snabbt stiger hcg? Tror jag har bim på fredag. 

• Liv00
    CriisseObst skrev 2022-03-15 14:01:47 följande:
    Vet ej bim då jag tar p piller. haft en liten blödning typ som i början av mensen men var bara i 2 dagar
    Okej då förstår jag, kan vara mycket möjligt du är gravid med små blödningar, du får tyvärr fortsätta testa dig! Och vad som än sker, löser det sig!
  • norrpigan

Såhär ser mina test ut.. GråterBorde dom inte börja bli starkare? Har nog inte gått över bim ännu, kanske 2 dagar kvar. Är inte testa tidiga test. Har någon fått svaga test 2 dagar i rad. Har fått mer graviditets symtom iallafall. 

• Liv00
    norrpigan skrev 2022-03-16 10:42:08 följande:

Såhär ser mina test ut.. GråterBorde dom inte börja bli starkare? Har nog inte gått över bim ännu, kanske 2 dagar kvar. Är inte testa tidiga test. Har någon fått svaga test 2 dagar i rad. Har fått mer graviditets symtom iallafall. 

Du har ett pluss iaf, grattis! :) ta ett test igen efter bim så lär den vara starkare då! Googla annars hcg höjning för sådant kan jag inte men det kommer stiga 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester