• svansmamman

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

norrpigan skrev 2022-03-16 10:42:08 följande:

Såhär ser mina test ut.. GråterBorde dom inte börja bli starkare? Har nog inte gått över bim ännu, kanske 2 dagar kvar. Är inte testa tidiga test. Har någon fått svaga test 2 dagar i rad. Har fått mer graviditets symtom iallafall. 

HCG fördubblas varannan dag, så strecket borde därmed öka i styrka varannan dag. Testa på BIM igen så hoppas vi att det är starkare då! :) 
  • norrpigan

Negativt igen på apotekets... Känns som hoppet börjar lämna mig Rynkar på näsan

Om jag hade Äl 6 mars.. Borde det inte börja synas nått nu? 

• majarg
    Susannakarlesson skrev 2022-03-17 08:37:41 följande:
    Skulle detta kunna va posetivt eller är det ett så kallad spökstreck? Det dök upp snabbt 
    Ser inte ut som ett spökstreck :)
  • MissDB
    norrpigan skrev 2022-03-16 10:42:08 följande:

Såhär ser mina test ut.. GråterBorde dom inte börja bli starkare? Har nog inte gått över bim ännu, kanske 2 dagar kvar. Är inte testa tidiga test. Har någon fått svaga test 2 dagar i rad. Har fått mer graviditets symtom iallafall. 

Jag vill inte vara tråkig men såna streck blir det i princip alltid med cbs tester. de är ökända för det.  När det är
    positivt är strecket starkare och jämnare och skulle säga att man int behöver tveka?
  • norrpigan
    MissDB skrev 2022-03-17 11:13:54 följande:
    Jag vill inte vara tråkig men såna streck blir det i princip alltid med cbs tester. de är ökända för det.  När det är
    positivt är strecket starkare och jämnare och skulle säga att man int behöver tveka?
    Ja kanske.. Är nog förmodligen inte gravid.. :(
  • norrpigan

Tog ett i frustration, för nu tänker jag inte testa mig fören på lördag. Men tycker jag kunde se nått. Ser ni? Eller håller jag på bli galen Skäms

• Ivfgotthisfromnow

Behöver så hjälp att tyda detta.. 
    BIM på fredag NÄSTA vecka så jag vet att jag är sjukt tidigt ute men magkänslan ville testa imorse? 
    Redigerat bild ett massor då jag kunde ana streck med blotta ögat men kan inte se det när fotot är taget.. 

kan tillägga att min mens inte är super regelbunden. det jag vet är att jag hade positiva äl tester 8e och 9e.

jag har aldrig kunnat redigera mig till ett streck tidigare.. så något måste du vara där? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester