Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mitt RFSU var i princip helt blankt för två dagar sedan.. men idag fick jag detta. såååå glad.

Mitt RFSU var i princip helt blankt för två dagar sedan.. men idag fick jag detta. såååå glad.
Kan ni se något?
Någon som ser något? Vet ej när jag har Bim då min cykel varit olika långa.
har så ont i mina bröstvårtor att ingenting går att ha på sig. aldrig hänt tidigare. Hade sex för lite Mer än en vecka sedan under äl. men tog test på morgon men för mig tyckte jag att de visade neg. Är de för tidigt att testa mig? Eller inbillar jag mig bara. orkar inte vänta För att se om mensen kommer eller inte. hur bra är RFSU testa ofta?
Exakt i samma sits, har dock var tredje månad ont i brösten innan mens på det sättet. CB early har gett mig orimliga mängder spökstreck, inget att rekommendera. Tycker RFSU:s tidiga fungerat bra.
Exakt i samma sits, har dock var tredje månad ont i brösten innan mens på det sättet. CB early har gett mig orimliga mängder spökstreck, inget att rekommendera. Tycker RFSU:s tidiga fungerat bra.
Visst är där ett spökstreck, eller inbillar jag mig bara? Behöver fler ögon som kollar åt mig