• C20swb

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gud vad dålig kvalitén blev..
  • Nilla6
    C20swb skrev 2022-04-26 09:54:42 följande:
    vågar man tro på ett positivt?? rd5 med en blastocystSkäms
    Jag testade positivt d5 med en blasto, först testa jag på d2 då visa det pos, men var rester från den där äl sprutan för d3 neg och d5 pos igen. Han blir 7 år i år hehe, fött en naturlig efter det och nu gravid igen naturligt med nummer 4:)
  • SaandraR
    Viccyy skrev 2022-04-26 19:58:59 följande:
    Detta är spökstreck va? 
    man tycker ju att det inte borde få vara det för ser ju ett streck men om du kollar mitt lite längre upp så ser det ut ungefär som ditt och det var ett spökstreck. Hoppas det gick bättre för dig!
  • tobiq

Tog ett nytt på morgonen, lika svagt som igår (kanske till och med svagare). Borde vara spök?!
  • Maymom

Vad tror ni om detta? 

17 dagar efter sex. 14 dagar efter temp.höjning så uppskattad bim idag, men har inte haft regelbunden mens efter ett ma i v.15 i feb.... trodde jag skulle ha mens den dan som kan ha varit Äl... helblankt test för 4 dagar sedan.
    .

• ems1991

Bim-2 och testet ser ut såhär. Behöver hjälp att analysera för jag är inget proffs på sånt här 

• Maymom
    ems1991 skrev 2022-04-30 09:47:38 följande:

Bim-2 och testet ser ut såhär. Behöver hjälp att analysera för jag är inget proffs på sånt här 

Ser inget, men bilden kändes inte så skarp, har du nån bättre bild?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester