• ems1991

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har någon till här. Jag har tagit dom här stickorna i flera flera månader nu och såhär har ett test aldrig sett ut förut. Jag undrar vad det är för streck till vänster i bild. Har aldrig sett detta förut när jag har testat. Hela har alltid varit hel vitt förutom kontrollstrecket till höger

• nilje
    ems1991 skrev 2022-04-30 11:27:35 följande:

Jag har någon till här. Jag har tagit dom här stickorna i flera flera månader nu och såhär har ett test aldrig sett ut förut. Jag undrar vad det är för streck till vänster i bild. Har aldrig sett detta förut när jag har testat. Hela har alltid varit hel vitt förutom kontrollstrecket till höger

Kan tyvärr inte se något alls? Var ser du streck nummer 2? 
  • Cashili33

Ser tyvärr inget .. kan du fota endast sticka och lnte allt i bakgrunden
    utifrån din bild skulle jag säga att det är negativt 
  • Viccyy
    SaandraR skrev 2022-04-29 18:46:46 följande:
    man tycker ju att det inte borde få vara det för ser ju ett streck men om du kollar mitt lite längre upp så ser det ut ungefär som ditt och det var ett spökstreck. Hoppas det gick bättre för dig!
    Det va positivt ????
  • Bruno97

Menar du strecket höger om ?max ordet??
    så hade jag också en gång. ingen aning vad de innebär? 
  • Emds

Hej! 

skrev i denna tråd 2019 när jag blev gravid med mitt första barn och fick bra hjälp så testar här nu igen ???? 
    Jag fick mycket svagt positivt på tester från rfsu igår äl+8 och idag äl+9 men tog Även ett digitalt nu imorse också som visade inte gravid.. någon mer som fått så? När ska jag testa med digitalt igen om nu inte någon mens kommer.. har rätt kort mellan ägglossning och mens så mensen borde komma typ idag eller imorgon..

• Sanlin90

Världens sämsta upplösning, känns som mina ögon spelar mig ett spratt men aldrig sett något alls på dom här innan.
  • ems1991
    Bruno97 skrev 2022-04-30 23:52:42 följande:
    Menar du strecket höger om ?max ordet??
    så hade jag också en gång. ingen aning vad de innebär? 
    Ja precis det jag menar. Har tagit dessa stickor säkert 15 gånger och har aldrig blivit så förut. Därför undrade jag vad det var för streck. Kanske fel på just den stickan?
  • jowald

Någon som har fått att typ "färgrester" samlats som ett extra streck vid kontrollstrecket?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester