• Lindflower

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

SSer ni något här? Syntes mer i verkligheten 
  • Cashili33
    ems1991 skrev 2022-05-01 11:48:08 följande:
    Ja precis det jag menar. Har tagit dessa stickor säkert 15 gånger och har aldrig blivit så förut. Därför undrade jag vad det var för streck. Kanske fel på just den stickan?
    Men det är väl inget streck , det är en skugga från där uppsugningsdelen är fäst. Oavsett vad så är testet tyvärr negativt. 
  • Cashili33
    Emds skrev 2022-05-01 07:23:25 följande:

Hej! 

skrev i denna tråd 2019 när jag blev gravid med mitt första barn och fick bra hjälp så testar här nu igen ???? 
    Jag fick mycket svagt positivt på tester från rfsu igår äl+8 och idag äl+9 men tog Även ett digitalt nu imorse också som visade inte gravid.. någon mer som fått så? När ska jag testa med digitalt igen om nu inte någon mens kommer.. har rätt kort mellan ägglossning och mens så mensen borde komma typ idag eller imorgon..

Man ser något svagt , men antagligen för svagt för att ge utslag på digitalt än. Håller tummarna att det hinner fästa ordentligt före mensen kommer !! Testa om ett par dagar igen , då ska styrkan/ hormonerna  ha ökat 
  • Cashili33
    Sanlin90 skrev 2022-05-01 10:31:55 följande:
    Världens sämsta upplösning, känns som mina ögon spelar mig ett spratt men aldrig sett något alls på dom här innan.
    Ser tyvärr inget 
  • Cashili33
    Lindflower skrev 2022-05-02 00:01:34 följande:
    SSer ni något här? Syntes mer i verkligheten 
    Tyvärr inte 
  • Cashili33
    jowald skrev 2022-05-01 16:58:25 följande:

Någon som har fått att typ "färgrester" samlats som ett extra streck vid kontrollstrecket?

Hej! Nej det har jag inte sett på någons test .. men är väl som sagt färgrester. testet på bild är negativt. testa om ett par dagar igen 
  • pepparkaka året om

Köpte test på apoteksgruppen. har aldrig haft test som varit så smala, tycker Det ser roligt ut!!

Nu till min fråga, hur långt nära testdelen ska det positiva sträcket vara? Tycket att det skulle kunna uppfattas positivt men är det ens ett rakt sträck om det nu är på rätt plats. Taget inom tiden. 
  • xnfsm
    Lindflower skrev 2022-05-02 06:17:13 följande:
    Här är 6 timmar senare med morgonurin 
    Jag ser
  • Lindflower
    xnfsm skrev 2022-05-02 08:45:06 följande:
    Jag ser
    Åhh ???????? Jag ska göra ett nytt test nu strax och se om det blir någon skillnad ???? Klarar inte att vänta tills imorgon ????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester