• jowald

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alltså gjorde ett till nu för att se och då blev det samma sak men mkt starkare. Har inte fått de såhär på övriga 5 tester jag gjort innan men dom 2 idag blev de så. Och det är från samma förpackning.  
    Tycker det är konstigt att de blir ett streck där vid.

• Viccyy
    severine skrev 2022-05-04 12:19:10 följande:

Bim +3 här, har testat såååååå svagt på testlagrets billiga tester innan, och nu detta 3 dagar efter beräknad mens..idag bim+5 och ingen mens har dykt upp..inte testat sen detta utan väntar ivrigt på Hcg blodprovsvar.
    Positivt

tror ni?

Det där ser så positivt ut. Om du själv är osäker testa med clear blue digitalt -  testa tidigt! 

• PelloBello

Äl+8 bara. 

Tycker mig kunna ana ett svagt svagt streck. 

Men har noll erfarenhet av detta test. 

Abblo testa tidigt.. Brukar de ge spökstreck? Vet inte om det syns nåt alls här dock. 

• Bruno97
    ems1991 skrev 2022-05-03 15:20:13 följande:

BIM+1 idag. Fick bara en liten känsla eftersom mensen inte kom igår. Jag är i chock tror jag! Kanske var ett streck till vänster på min teststicka jag såg häromdagen iaf.

Åh! vågar jag på mig ett grattis!
  • PelloBello

Tog en ny bild efter förra men utan höljet. Svårt att fånga på bild men mycket tydligare i verkligheten. 
    Ingen som har erfarenhet om Abblo testa tidigt brukar ge spökstreck? Hjärta
  • Minaälsklingar
    PelloBello skrev 2022-05-04 19:18:50 följande:
    Tog en ny bild efter förra men utan höljet. Svårt att fånga på bild men mycket tydligare i verkligheten. 
    Ingen som har erfarenhet om Abblo testa tidigt brukar ge spökstreck? Hjärta
    Jag har tyvärr fått spök på dom innan....
    Hoppas dock ditt inte är spök utan ett riktigt.
    Jag kan se ett svagt streck.
    Lycka till.
  • PelloBello
    Minaälsklingar skrev 2022-05-04 19:29:49 följande:
    Jag har tyvärr fått spök på dom innan....
    Hoppas dock ditt inte är spök utan ett riktigt.
    Jag kan se ett svagt streck.
    Lycka till.
    Ååh tack för svar. Vsr rädd för att även dessa skulle ge spökstreck Rynkar på näsan
  • Minaälsklingar
    PelloBello skrev 2022-05-04 19:33:55 följande:
    Ååh tack för svar. Vsr rädd för att även dessa skulle ge spökstreck Rynkar på näsan
    Ja det är ju nästan omöjligt att hitta något test som inte ger spök.
  • Cashili33
    jowald skrev 2022-05-04 17:34:16 följande:

Alltså gjorde ett till nu för att se och då blev det samma sak men mkt starkare. Har inte fått de såhär på övriga 5 tester jag gjort innan men dom 2 idag blev de så. Och det är från samma förpackning.  
    Tycker det är konstigt att de blir ett streck där vid.

Mycket underligt för där ska inte testremsan ens vara 
  • Cashili33
    PelloBello skrev 2022-05-04 18:12:55 följande:

Äl+8 bara. 

Tycker mig kunna ana ett svagt svagt streck. 

Men har noll erfarenhet av detta test. 

Abblo testa tidigt.. Brukar de ge spökstreck? Vet inte om det syns nåt alls här dock. 

Ser tyvärr inget 
    testa en gång med det , då dök det upp två streck som försvann , var ej gravid 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester