• jowald

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cattisl skrev 2022-05-04 19:55:05 följande:
    Mycket underligt för där ska inte testremsan ens vara 
    Ja väldigt underligt. För som du säger så ska testremsan inte ens vara där. 
    Ska ta ett digitalt imorgon bara för att se:)
  • Cashili33
    jowald skrev 2022-05-04 20:11:59 följande:
    Ja väldigt underligt. För som du säger så ska testremsan inte ens vara där. 
    Ska ta ett digitalt imorgon bara för att se:)
    Jag har sett samma på andra test.. 
    håller tummarna att ett annat test visar något 
  • Maymom

Jowald- jag tog ett till test idag för att kolla min stegring och passade då på att kika. På mitt positiva test så är det iallafall en färgsamling där du visar. Sen om det betyder att det bara är så på positiva test eller om det alltid blir det där i skarven låter jag förbli osagt, men verkar inte vara nåt konstigt att det blir det. När testet hade torkat lite försvann det dock.

• PelloBello

Färgansamlingen ni får brukar uppkomma om testet sugit upp lite för mycket vätska. Det är tyvärr bara färgansamling. Testremsan som ger utslag sitter närmare kontrolllinjen, så ni kan inte läsa av ansamlingen. 

• PelloBello
    Jbskog skrev 2022-05-06 08:15:07 följande:

Tror ni detta är positivt? Eller är strecken för långt i sär? 

Ser väldigt utsmetat ut. Skulle ta ett nytt test 
  • Cashili33
    Jbskog skrev 2022-05-06 08:15:07 följande:

Tror ni detta är positivt? Eller är strecken för långt i sär? 

Skulle inte lita på det. tror strecket ska var närmare det befintliga strecket 
  • Taho91

är Deta positivt eller negativt 
    Första bilen är innan fem min dom som de är fler är efter en timme 

• Maymom
    Taho91 skrev 2022-05-08 02:23:21 följande:

är Deta positivt eller negativt 
    Första bilen är innan fem min dom som de är fler är efter en timme 

På den bilden med två test tycker jag det ser ut som att de är positiva. Vänta två dar med att ta ett nytt test, ingen mening att ta så många samma dag. Och läs av dem inom tiden som är angiven.
  • Taho91
    Maymom skrev 2022-05-08 08:06:48 följande:
    På den bilden med två test tycker jag det ser ut som att de är positiva. Vänta två dar med att ta ett nytt test, ingen mening att ta så många samma dag. Och läs av dem inom tiden som är angiven.
    Tack så mkt jag tog två nya samtidigt idag på morgonen de va starkare . 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester