-
Något ser jag!Lolinononea skrev 2022-08-27 15:37:31 följande:Vad tror vi?
-
kan ni se något?
-
Positivt!Maskros88 skrev 2022-08-27 07:38:00 följande:Vill nån vänlig själ hjälpa mig med detta..?♡
-
Tack snälla alla som har svarat mig!
Idag blev det solklart +♡ -
Ser jag i syne?
fick bruna flytningar idag så misstänker att jag ser i syne -
Någon svag grå skugga synsSimonan skrev 2022-08-28 10:43:36 följande:Ser jag i syne?
fick bruna flytningar idag så misstänker att jag ser i syne
Var i cykeln är du ? -
Cashili33 skrev 2022-08-28 16:21:16 följande:Någon svag grå skugga syns
Var i cykeln är du ?
jag ska ha mensen om 5 dagar, fick nämligen inga utslag på ÄL denna månad och nog inte fått det alls senaste månaderna.
Har haft bruna flytningar hela dagen idag men ingen mensvärk, säkerligen då att jag har mellanblödning men jag vet ej..
har en dotter på 8 månader och vill gärna ha ett syskon till henne -
Simonan skrev 2022-08-28 16:31:09 följande:
jag ska ha mensen om 5 dagar, fick nämligen inga utslag på ÄL denna månad och nog inte fått det alls senaste månaderna.
Har haft bruna flytningar hela dagen idag men ingen mensvärk, säkerligen då att jag har mellanblödning men jag vet ej..
har en dotter på 8 månader och vill gärna ha ett syskon till henne
Ok
Har du inte haft ÄL så kan du ju inte vara gravid. Jag skulle inte tolka testet som positivt (än) i alla fall.
Vet du varför du ej ägglossar ? Ammar du? -
Jag tog ÄL test när jag trodde den skulle vara men verkar som den flyttats efter förlossningen osv.Cashili33 skrev 2022-08-28 21:37:47 följande:
Ok
Har du inte haft ÄL så kan du ju inte vara gravid. Jag skulle inte tolka testet som positivt (än) i alla fall.
Vet du varför du ej ägglossar ? Ammar du?
nej ammar inte, har mensen regelbundet varje månad på pricken när den ska komma
aldrig fått bruna flytningar såhär innan mensen -
Vänta ett par dagar och se :) är du gravid och haft ägglossning så kommer strecket bli synligtSimonan skrev 2022-08-28 22:39:57 följande:Jag tog ÄL test när jag trodde den skulle vara men verkar som den flyttats efter förlossningen osv.
nej ammar inte, har mensen regelbundet varje månad på pricken när den ska komma
aldrig fått bruna flytningar såhär innan mensen
att få mellanblödningar när man inte ägglossar kan se