• Lojsan DN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Katch91 skrev 2022-09-06 13:21:20 följande:

Hej fellow babymakare!
    Jag har en fråga! Om man nu på ÄL+10 alt 11 precis börjat få sitt första svaga svaga positiva test. När tror ni att CB digitala variant av tidiga test kan tänkas ge utslag, någon med erfarenhete?

Hej, med min erfarenhet så tycker jag du ska vänta kanske 2 dagar till innan du tar det digitala testet. Jag tog ett ultra tidigt digitalt när jag fick svagt streck på stickan, och det visade då icke gravid.

• Katch91
    Lojsan DN skrev 2022-09-06 14:10:04 följande:

Hej, med min erfarenhet så tycker jag du ska vänta kanske 2 dagar till innan du tar det digitala testet. Jag tog ett ultra tidigt digitalt när jag fick svagt streck på stickan, och det visade då icke gravid.

Tack för svar : ) 
    Jag chillar då Cool
  • Cashili33
    Katch91 skrev 2022-09-06 13:21:20 följande:

Hej fellow babymakare!
    Jag har en fråga! Om man nu på ÄL+10 alt 11 precis börjat få sitt första svaga svaga positiva test. När tror ni att CB digitala variant av tidiga test kan tänkas ge utslag, någon med erfarenhete?

Jag skulle avvakta några dagar då det streck du har nu är väldigt svagt 
    vänta till slutet av veckan ! 

lycka till och hoppas du är gravid 

• TrueResolution
    Cashili33 skrev 2022-09-05 18:14:23 följande:
    Var det ett testa tidigt du tog ? 
    Ja precis, babyplans testa tidigt. Var övertygad om att det var spökstreck så tog tre till under dagen, alla samma svaga men synliga streck. Snacka om att höja hoppet till skyarna innan mens dagen efter...  skulle då testet vara BIM-1 med facit i hand. Att man aldrig kan lita på sin egen kropp & känslor Obestämd 
  • Cashili33
    TrueResolution skrev 2022-09-06 20:30:23 följande:
    Ja precis, babyplans testa tidigt. Var övertygad om att det var spökstreck så tog tre till under dagen, alla samma svaga men synliga streck. Snacka om att höja hoppet till skyarna innan mens dagen efter...  skulle då testet vara BIM-1 med facit i hand. Att man aldrig kan lita på sin egen kropp & känslor Obestämd 
    Det kan ju faktiskt varit en kemisk graviditet och att strecken var äkta 
  • Mikaelamini

Tror ni detta är positivt eller spök? Är på äl+9 efter första försöket sedan yngsta föddes. Har svårt att tro att det tog sig på första försöket och dessutom med bara ett ligg. Någon som fått falskt positivt av rfsu testa tidigt? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester