• Simonan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cashili33 skrev 2022-08-29 05:33:53 följande:
    Vänta ett par dagar och se :) är du gravid och haft ägglossning så kommer strecket bli synligt 

att få mellanblödningar när man inte ägglossar kan se 
    Idag blev det lite mer rött än brunt
    Misstänker att mensen gjorde ett tidigt besök!
  • Cashili33
    Simonan skrev 2022-08-29 08:21:02 följande:
    Idag blev det lite mer rött än brunt
    Misstänker att mensen gjorde ett tidigt besök!
    Kan ju va så, har du ej haft ägglossning så kan blödningen bli oregelbunden 
    lycka till 
  • Pörny

Äl+9, testa tidigt. Är rosa i verkligheten men ser grått ut på familjeliv 
  • lipa3646
    Pörny skrev 2022-08-30 11:00:07 följande:
    Äl+9, testa tidigt. Är rosa i verkligheten men ser grått ut på familjeliv 
    Tror du är gravid, vågar mig på att viska grattis Skrattande
  • L 91

Blev lite skakig så det är en kass bild.. så ni ser förmodligen ingenting. Jag har alltid använt test från testlagret. Jag blev så förvånad när jag fick hem igår och ser att de ändrat utseende. Tog ett för skoj skull för att se hur det ser ut när jag inte är gravid. Inom testtiden ser jag ett streck. Tycker även att det är rosa. Ger dessa test spök nu för tiden?? Är några år sen jag använde dem sist. 

• MiMi123

Hej!
    för min del är det alldeles för tidigt att testa men nyfiken som man är så testar man. Känns annorlunda i kroppen denna gång mot andra gånger innan mens(brukar ha ont i brösten och kraftig molande värk mellan ÄL och mens) denna gång har jag svag molvärk ibland bara, kände stick och det sliter i ligamenten vid hastiga rörelser (har aldrig så) idag har jag haft kraftigt illamående. Är nu 1 vecka från ÄL. 

tycker mig ana någon svag skugga? Detta är ett test för tidigt testande . Jag vet att man inte ska redigera men jag mörkade sista bilden. Har gjort så tidigare och aldrig synts något innan 

• TrueResolution
    MiMi123 skrev 2022-08-31 08:59:39 följande:

Hej!
    för min del är det alldeles för tidigt att testa men nyfiken som man är så testar man. Känns annorlunda i kroppen denna gång mot andra gånger innan mens(brukar ha ont i brösten och kraftig molande värk mellan ÄL och mens) denna gång har jag svag molvärk ibland bara, kände stick och det sliter i ligamenten vid hastiga rörelser (har aldrig så) idag har jag haft kraftigt illamående. Är nu 1 vecka från ÄL. 

tycker mig ana någon svag skugga? Detta är ett test för tidigt testande . Jag vet att man inte ska redigera men jag mörkade sista bilden. Har gjort så tidigare och aldrig synts något innan 

åh är på samma dag i cykeln som du och testade också med Babyplans tidiga idag. Blev hoppfull förat och sen lite arg på mig själv att jag testat IGEN när jag skulle hålla mig men det är såååå jobbigt att vänta! Skäms

Har med molvärk, försökt inbilla mig det är skengraviditet men har verkligen ONT som kommer och går? Även ont i tuttarna som man inte haft sedan man var tonåring men fortsätter övertala mig att det är huvudbry bara.. haha lika bra 

jag kan ana en svag skugga på ena bilden men svårt att säga om det är skugga för färgdetektionen intestet eller en antydan till streck som kan synas inom några dagar Plus Du får uppdatera oss! 

• MiMi123
    TrueResolution skrev 2022-08-31 09:46:03 följande:

åh är på samma dag i cykeln som du och testade också med Babyplans tidiga idag. Blev hoppfull förat och sen lite arg på mig själv att jag testat IGEN när jag skulle hålla mig men det är såååå jobbigt att vänta! Skäms

Har med molvärk, försökt inbilla mig det är skengraviditet men har verkligen ONT som kommer och går? Även ont i tuttarna som man inte haft sedan man var tonåring men fortsätter övertala mig att det är huvudbry bara.. haha lika bra 

jag kan ana en svag skugga på ena bilden men svårt att säga om det är skugga för färgdetektionen intestet eller en antydan till streck som kan synas inom några dagar Plus Du får uppdatera oss! 

Jag vet! Man vill hålla sig men det gåååår inte 😂 man förstår ju själv att det högst sannolikt blir negativt hur eller hur såhär tidigt. Andra gånger har jag varit bombsäker på att jag var preggo då jag känt så mycket men tydligen har jag utvecklat pms under åren som jag inte märkt eftersom jag gått på p-piller så länge. det är ju det som är annorlunda nu att jag inte känner att pms som jag brukar men man får helt enkelt se. Här är en till bild. Dom vanliga bilderna syns en svaaag skugga tror jag men dom blir så dålig kvalité när jag lägger upp här. Här är en till som jag mörkade lite. 
  • MiMi123
    5 barnsmamman skrev 2022-08-31 13:37:52 följande:

Hur skulle ni tolka detta?? 

Hur långt kvar har du till BIM?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester